MuscleMeat

Driver

Ano_1978_15

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
5
Kan iemand me aan de volgende driver helpen?

QSI CDRW/DVD SBW-242 (interne laptop cd rom laden).
Het lukt mij niet om te vinden. Wel allerlei topics en al d'r over, maar verder niets geen directe link of zo.

open schroeven kijken wat voor merk het is, en dan naar de site van het merk gaan.

[Link niet meer beschikbaar]

daar staat ie tussen, bij cd/dvd.
is firmware maar als je die even update dan doet ie t wel in xp.

• Topic Starter Topic Starter
Zie er idd 2 bijstaan Fable. Maar welke v.d 2 is het?
Jij een idee? Of zou de eingenschappen (in de laptop) van de desbetreffende cd laden meer moet zeggen?

Ik heb volgens mij beidde versies (is dit niet gewoon 1dezelfde installer?) opgeslagen.

Als ik deze nu gewoon op de desbetreffende flaptop instaleer. Is het gewoon een kwestie van de installatie-procedure doorlopen en dan zou mijn XP de cd romladen weer moeten zien?

Laatst bewerkt:
Ik doe altijd ienemienemutte als ik iets niet zeker weet.

maakt volgens mij geen reet uit van de 2 wel?
Hij slaat ze ook allebeid op als hetzelfde. En wanneer ik de een opsla en de ander ook opsla; zegt hij ook gewoon dat het hetzelfde bestandje is ???

Bestand is inmiddels gedownload en op de desbetreffende laptop gezet. En zoals verwacht; niets...

Het is een aplication bestand.
Waar moet ik hem neerzetten of wat dat ook?

Het gaat hier, om alles op te frissen om een interne cd laden die het niet meer doet binnen XP proff. Er is niets mis met de laden, maar het stuurprogramma is er om wat voor reden dan ook afgeflikkerd.

Wat moet ik met dit bestandje doen, zodat mijn speler het weer ziet als als een speler en stuurprogramma?

Laatst bewerkt:
updatje

[Link niet meer beschikbaar]

daar staat ie tussen, bij cd/dvd.
is firmware maar als je die even update dan doet ie t wel in xp.

heb gekeken en het bestadje proberen te openen. Het is idd een application type bestand. Windows zegt dat er software gezocht moet worden om he bestandje te openen. Dat lukt me oa niet omdat het bestandje uiteindelijk op een laptop komt zonder Internet

Wat bedoel je met updaten? En hoe moet ik dat doen?
snap niet echt wat je bedoeld.

Terug
Naar boven