MuscleMeat

drivers?

embryo

Advanced Bodybuilder
Waardering
81
Dus, ik heb mijn oude pc terug in gang gekregen via een xp versie van mijn pa.
Ik heb nu ondertussen een stuk of duizend updates gedaan en hij werkt al wat beter. Het enige probleem... Het beeldscherm verspringt altijd. Ik heb ooit eens mijn drivers per ongeluk verwijderd :rolleyes: en toen had ik dat ook voor... Ik veronderstel dus dat ik gewoon nog niet de juiste drivers heb?
Ik heb everest eens laten lopen maar ik ken het programma niet zo goed (heb alles met drivermax gedaan en die zegt dat ik alles heb...)

Hier een printscreen van everest. Kan iemand mij helpen?

mercikes

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 22:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:39 ----------

ps.: met verspringen bedoel ik: als ik naar beneden scroll dan "verspringt" het beeld dus.
Ook kan ik nog niet deftig dvd's bekijken. Het zal dus aan mijn videokaart liggen?(de ontbrekende driver?)
Ik ben een leek, dus als je wat tijd hebt, graag stap voor stap uitleggen :o

Had ik ook met mijn oude pc, ligt idd aan de videokaart drivers.
Zie alleen in jou screen geen videokaart staan????

schroef je kast open en kijk wat voro een videokaart je hebt als die hem niet herkend ;)

Doe even klikken met je rechter muisknop op Deze Computer, dan kiezen voor "Beheren". Dan in het scherm wat je krijgt kies je aan de linker kant voor "Apparaatbeheer". Kijk dan naar het kopje "Beeldschermadapters" en klik dat open en schrijf hier even wat er staat. In je screenshot van Everest staat geen videokaart namelijk.

integrated kaart?

• Topic Starter Topic Starter
Doe even klikken met je rechter muisknop op Deze Computer, dan kiezen voor "Beheren". Dan in het scherm wat je krijgt kies je aan de linker kant voor "Apparaatbeheer". Kijk dan naar het kopje "Beeldschermadapters" en klik dat open en schrijf hier even wat er staat. In je screenshot van Everest staat geen videokaart namelijk.