MuscleMeat

drivers?

embryo

Advanced Bodybuilder
Waardering
81
Dus, ik heb mijn oude pc terug in gang gekregen via een xp versie van mijn pa.
Ik heb nu ondertussen een stuk of duizend updates gedaan en hij werkt al wat beter. Het enige probleem... Het beeldscherm verspringt altijd. Ik heb ooit eens mijn drivers per ongeluk verwijderd :rolleyes: en toen had ik dat ook voor... Ik veronderstel dus dat ik gewoon nog niet de juiste drivers heb?
Ik heb everest eens laten lopen maar ik ken het programma niet zo goed (heb alles met drivermax gedaan en die zegt dat ik alles heb...)

Hier een printscreen van everest. Kan iemand mij helpen?

mercikes

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 22:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:39 ----------

ps.: met verspringen bedoel ik: als ik naar beneden scroll dan "verspringt" het beeld dus.
Ook kan ik nog niet deftig dvd's bekijken. Het zal dus aan mijn videokaart liggen?(de ontbrekende driver?)
Ik ben een leek, dus als je wat tijd hebt, graag stap voor stap uitleggen :o

Had ik ook met mijn oude pc, ligt idd aan de videokaart drivers.
Zie alleen in jou screen geen videokaart staan????

schroef je kast open en kijk wat voro een videokaart je hebt als die hem niet herkend ;)

Doe even klikken met je rechter muisknop op Deze Computer, dan kiezen voor "Beheren". Dan in het scherm wat je krijgt kies je aan de linker kant voor "Apparaatbeheer". Kijk dan naar het kopje "Beeldschermadapters" en klik dat open en schrijf hier even wat er staat. In je screenshot van Everest staat geen videokaart namelijk.

integrated kaart?

• Topic Starter Topic Starter
Doe even klikken met je rechter muisknop op Deze Computer, dan kiezen voor "Beheren". Dan in het scherm wat je krijgt kies je aan de linker kant voor "Apparaatbeheer". Kijk dan naar het kopje "Beeldschermadapters" en klik dat open en schrijf hier even wat er staat. In je screenshot van Everest staat geen videokaart namelijk.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik zie het nergens... Best eens opensmijten dan? Ik ga ff trainen, vanavond laat ik weer iets weten:)

stel even speccy in, hier te vinden http://www.filehippo.com/download_speccy/

rechts boven downloaden.

laat het even draaien en dan vind je het type van je moederbord, zet dat in de site van het merk en vind daar al je drivers.

Heb je hem gevonden daar dan?

ahnee, zie net dat er "onbekend" staat. Ik download nu je programma

---------- Toegevoegd om 20:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:56 ----------

motherboard: MICRO-STAR INTERNATIONAL CO., LTD MS-7253 (Socket AM2 )

---------- Toegevoegd om 20:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:58 ----------

Motherboard
Manufacturer MICRO-STAR INTERNATIONAL CO., LTD
Model MS-7253
Version 1.00
Chipset Vendor VIA
Chipset Model K8M890CE
Chipset Revision 00
Southbridge Vendor VIA
Southbridge Model VT8237A
Southbridge Revision 00
Temperature 35 °C

En wat vind je in Google?

---------- Toegevoegd om 21:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:13 ----------

[Link niet meer beschikbaar]

ik ben een totale idioot op vlak van pc's.
Merci man :)

---------- Toegevoegd om 21:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:21 ----------

En wat vind je in Google?

---------- Toegevoegd om 21:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:13 ----------

[Link niet meer beschikbaar]
om mijn vorige post wat kracht bij te zetten:

wat moet ik nu allemaal downloaden van deze site?:banme:

Realtek High Definition Audio Driver

VIA K8M890 VGA Drivers

Denk dat je er daar al mee bent, hou apparaatbeheer op de achtergrond open en je ziet vanzelf welk geel vraagteken er verdwijnt.

Is het gelukt?

Realtek High Definition Audio Driver

VIA K8M890 VGA Drivers

Denk dat je er daar al mee bent, hou apparaatbeheer op de achtergrond open en je ziet vanzelf welk geel vraagteken er verdwijnt.
Bedankt voor de hulp. Het is geïnstalleerd, maar het beeld verspringt nog altijd... Zal ik gewoon alles downloaden van op die site? Of raad je iets anders aan?

Heb je nog vraagtekens in apparaatbeheer ?

ja, er staat:
? overige apparaten
- ? multimedia audiocontroller
- ? videocontroller (vga -compatibel)

Normaal zou ik even een printscreen maken maar tinypic werkt niet meer. Moet mij dus nog inloggen bij iets anders

het is in orde, heb de vga van die site gedownload
scherm is ok. WOEHOEW!

Terug
Naar boven