Dus, ik heb mijn oude pc terug in gang gekregen via een xp versie van mijn pa.
Ik heb nu ondertussen een stuk of duizend updates gedaan en hij werkt al wat beter. Het enige probleem... Het beeldscherm verspringt altijd. Ik heb ooit eens mijn drivers per ongeluk verwijderd
en toen had ik dat ook voor... Ik veronderstel dus dat ik gewoon nog niet de juiste drivers heb?
Ik heb everest eens laten lopen maar ik ken het programma niet zo goed (heb alles met drivermax gedaan en die zegt dat ik alles heb...)
Hier een printscreen van everest. Kan iemand mij helpen?
mercikes
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
---------- Toegevoegd om 22:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:39 ----------
ps.: met verspringen bedoel ik: als ik naar beneden scroll dan "verspringt" het beeld dus.
Ook kan ik nog niet deftig dvd's bekijken. Het zal dus aan mijn videokaart liggen?(de ontbrekende driver?)
Ik ben een leek, dus als je wat tijd hebt, graag stap voor stap uitleggen
Ik heb nu ondertussen een stuk of duizend updates gedaan en hij werkt al wat beter. Het enige probleem... Het beeldscherm verspringt altijd. Ik heb ooit eens mijn drivers per ongeluk verwijderd
en toen had ik dat ook voor... Ik veronderstel dus dat ik gewoon nog niet de juiste drivers heb?Ik heb everest eens laten lopen maar ik ken het programma niet zo goed (heb alles met drivermax gedaan en die zegt dat ik alles heb...)
Hier een printscreen van everest. Kan iemand mij helpen?
mercikes
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
---------- Toegevoegd om 22:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:39 ----------
ps.: met verspringen bedoel ik: als ik naar beneden scroll dan "verspringt" het beeld dus.
Ook kan ik nog niet deftig dvd's bekijken. Het zal dus aan mijn videokaart liggen?(de ontbrekende driver?)
Ik ben een leek, dus als je wat tijd hebt, graag stap voor stap uitleggen

?