MuscleMeat

Droevig teken: Cameratoezicht voor kerstman

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
LONDEN - Een winkelcentrum in Wales heeft besloten een webcam te plaatsen op de plek waar de kerstman kinderen begroet en cadeaus geeft. De voorziening is bedoeld om de kerstman te beschermen tegen mogelijke beschuldigingen van ongewenste intimiteiten.

Kinderen die op bezoek gaan bij de kindervriend wordt ook gevraagd liever niet op zijn schoot te gaan zitten. De directie van winkelcentrum zegt dat het cameratoezicht nodig is omdat veel ouderen ongerust zijn naar aanleiding van steeds terugkerende krantenberichten over pedofielen die kinderen misbruiken. Klik hier !

"Een droevig teken van deze tijd, maar het was dit of helemaal geen kerstman", aldus een zegsman van het Saint Elli Centre in Llanelli.

Europa gaat Amerika achterna.
Het zal niet lang meer duren voordat er disclaimers op speeltuinen hangen omdat men bang is voor de rechter te worden gesleept als een kindje van de schommel pleurt. Bah. :mad:

dus ik mag nu niet meer bij hem op schoot zitten?!? :(

Tja, het is veelal bekent dat pedofielen misbruik maken van dit soort vermommingen. Ideaal voor een pedo om zo'n lekker klein kortertje op zijn harde paal te hebben.

sanniejj zei:
Tja, het is veelal bekent dat pedofielen misbruik maken van dit soort vermommingen. Ideaal voor een pedo om zo'n lekker klein kortertje op zijn harde paal te hebben.
Zo makkelijk is het niet, hoor! Zit je in dat warme pak, met zo'n dikke nep-pens voorgebonden (dus je voelt helemaal niks) een beetje geil te zijn, dus je zweet als een otter!

Niet dat ik dat weet of zo. Maar ik vermoed het alleen. :D

tjongejonge waar zijn we mee bezig

TylW zei:
tjongejonge waar zijn we mee bezig
De media is gewoon extreem machtig; dat blijkt wel weer. Dit soort problemen bestaat al sinds het begin van de mensheid, maar door het stelselmatig te belichten lijkt het risico enorm veel groter dan het is -- wat dan weer zo'n paniekreaktie teweeg brengt.

zou dat ook zo zijn met de moslims?
want ze hebben in Nederland maar 1 iemand vermoordt, terwijl er 16 miljoen mensen in dit land leven. Dus waar praten we eigenlijk over?
;)

Lauw zei:
zou dat ook zo zijn met de moslims?
want ze hebben in Nederland maar 1 iemand vermoordt, terwijl er 16 miljoen mensen in dit land leven. Dus waar praten we eigenlijk over?
;)

sorry jongens, komt ie weer:........dat was geen moslim, dat was een extremist, haha

Hicham

• Topic Starter Topic Starter
hicham zei:
sorry jongens, komt ie weer:........dat was geen moslim, dat was een extremist, haha

Hicham

Nee dat was een meneer die héél trouw aan de Koran was en hem heel precies citeerde, zo leer ik van leden op de 4 grootste Marokkaanse jongeren-fora op het internet (waar een avatar van Mohamed B. als zeer cool en gewenst wordt beschouwd). :rolleyes:

DBC01 zei:
Nee dat was een meneer die héél trouw aan de Koran was en hem heel precies citeerde, zo leer ik van leden op de 4 grootste Marokkaanse jongeren-fora op het internet (waar een avatar van Mohamed B. als zeer cool en gewenst wordt beschouwd). :rolleyes:

Wat is eigenlijk de algemene tendens op dat soort fora ? mohammed B. avatars gewensd en geaccepteerd ??

Op internet hoeft men niet politiek correct te zijn en onder 'elkaar' gedragen mensen zich sowieso anders.. Dus ik word nu wel nieuwsgierig.

Overigens weiger ik er zelf te gaan kijken, ben bang dat het me niet positief zal stemmen om het zacht uit te drukken.

/Offtopic...

Terug
Naar boven