MuscleMeat

Droger uit kuur komen

jelko1985

Novice
Waardering
0
Beste mensen!

Wat zouden jullie doen om zo droog mogelijk uit een Test-E 500 10 weken cycle te komen? Natuurlijk zit er wat bloat bij maar ik neem aan dat dit weggaat na pct..

Beste mensen!

Wat zouden jullie doen om zo droog mogelijk uit een Test-E 500 10 weken cycle te komen? Natuurlijk zit er wat bloat bij maar ik neem aan dat dit weggaat na pct..

Ik zou winny doen laatste 4 weken , heeft mij zeker goeie resultaten gegeven .
Overigens is droog worden gewoon dieet en cardio , op elke aas kun je droog worden indien je je dieet en cardio op orde hebt

• Topic Starter Topic Starter
Bleef je gewoon cardio doen tijdens je kuur? En wat was je dieet, low carb?

Bleef je gewoon cardio doen tijdens je kuur? En wat was je dieet, low carb?

Ik deed na elke training 30 min cardio , op loopband maar low intensity .
Nee ik heb nooit low carb gedaan , dan lijden me trainingen eraan en voel ik me leeg .
Mijn dieet was 40% eiwit 30% carb 30% vet , voor mij ideaal om te cutten . Maar sommige moeten echt low carb gaan om vet verlies te zien , voor mij is dat niet nodig

voeding aanpassen...

maar als je te hoog in vet staat nu dan stond je al te hoog in vet voordat je met je kuur begon.. zo te zien je eerste kuur dus ik zou echt niet overstappen op een deficit.. zonde man.

volgende x beter nadenken :)

Ik deed na elke training 30 min cardio , op loopband maar low intensity .
Nee ik heb nooit low carb gedaan , dan lijden me trainingen eraan en voel ik me leeg .
Mijn dieet was 40% eiwit 30% carb 30% vet , voor mij ideaal om te cutten . Maar sommige moeten echt low carb gaan om vet verlies te zien , voor mij is dat niet nodig
Oke thanks voor het advies! Lees verschillende dingen over cardio tijdens kuur maar ga het wel doen, moet het zelf ervaren.

---------- Toegevoegd om 18:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:33 ----------

voeding aanpassen...

maar als je te hoog in vet staat nu dan stond je al te hoog in vet voordat je met je kuur begon.. zo te zien je eerste kuur dus ik zou echt niet overstappen op een deficit.. zonde man.

volgende x beter nadenken :)
Ik ben nog niet eens begonnen met de kuur, vandaar deze vraag! Wil er gewoon zo "droog mogelijk" uitkomen

Oke thanks voor het advies! Lees verschillende dingen over cardio tijdens kuur maar ga het wel doen, moet het zelf ervaren.

Als ik je advies mag geven , eet op onderhoud en ga niet onder je onderhoud eten , op onderhoud ga je prima kunnen cutten , zorg gewoon dat je carb timing goed in orde hebt , Carbs bij ontbijt , carbs voor je training , en 60 % van je Carbs na je training . Zoete aardappelen en havermout zijn succes in een cut .

Oke excuus, zo laat je het namelijk overkomen.

Dus als ik het goed begrijp wil je als eerste kuur een cutkuur gaan doen?
Mijn advies: cutten naar een degelijk vetpercentage (8-12%) en dan gewoon een bulkkuur gaan doen.

En goed, als je niet weet dat het met kuren ook gewoon op voeding neer komt... dan ben je imo ook niet klaar voor te kuren. Maar dat is een ander verhaal.

---------- Toegevoegd om 18:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:37 ----------

Als ik je advies mag geven , eet op onderhoud en ga niet onder je onderhoud eten , op onderhoud ga je prima kunnen cutten , zorg gewoon dat je carb timing goed in orde hebt , Carbs bij ontbijt , carbs voor je training , en 60 % van je Carbs na je training . Zoete aardappelen en havermout zijn succes in een cut .

Nee dat mag jij niet.

Mijn advies: cutten naar een degelijk vetpercentage (8-12%) en dan gewoon een bulkkuur gaan doen.

En goed, als je niet weet dat het met kuren ook gewoon op voeding neer komt... dan ben je imo ook niet klaar voor te kuren. Maar dat is een ander verhaal.

---------- Toegevoegd om 18:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:37 ----------

Nee dat mag jij niet.

En jij beslist dat Hahah Justin Bieber op een dbb forum

Nee dat mag jij niet.
Nee ik wil niet per se een cutkuur doen, ik wil alleen de stijging in vet% beperken. Natuurlijk komt het neer op voeding, dat begrijp ik. Maar zijn er niet genoeg middelen die je droger uit je kuur laten komen?

Ja want je advies is bagger.

AHahah eerlijk gezegd nu , wat is er bagger aan mij advies ? Geef eens beetje details jongetje , wat is je probleem ? Echt waar z'n mensen als jij , alleen blabla terwijl je achter je pc chips zit te vreten z'n type lijk jij mij

Nee ik wil niet per se een cutkuur doen, ik wil alleen de stijging in vet% beperken. Natuurlijk komt het neer op voeding, dat begrijp ik. Maar zijn er niet genoeg middelen die je droger uit je kuur laten komen?
Zit hem in voeding, doe je niet met middelen. Al helemaal niet als eerste kuur. Als je bang bent dat je te vettig bent als je uit de kuur komt. Ga dan gewoon droger de kuur in. En natuurlijk is het niet nodig om met een te groot calorieoverschot te gaan werken. Dat is het nooit, kuur of geen kuur. Het is alleen lastig om je behoefte in een kuur te bepalen aangezien je metabolisme een boost krijgt met roids en je snel vvm pakt.. Het beste is om je geregeld te laten meten. Alleen op spiegel/weegschaal afgaan is niet ideaal imo. ---------- Toegevoegd om 18:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:47 ----------
AHahah eerlijk gezegd nu , wat is er bagger aan mij advies ? Geef eens beetje details jongetje , wat is je probleem ?
Als je 1+1 bij elkaar kunt optellen dan kan je de clou ook wel uit mijn voorgaande post halen.

Zit hem in voeding, doe je niet met middelen. Al helemaal niet als eerste kuur. Als je bang bent dat je te vettig bent als je uit de kuur komt. Ga dan gewoon droger de kuur in. En natuurlijk is het niet nodig om met een te groot calorieoverschot te gaan werken. Dat is het nooit, kuur of geen kuur. Het is alleen lastig om je behoefte in een kuur te bepalen aangezien je metabolisme een boost krijgt met roids en je snel vvm pakt.. Het beste is om je geregeld te laten meten. Alleen op spiegel/weegschaal afgaan is niet ideaal imo.

---------- Toegevoegd om 18:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:47 ----------

Als je 1+1 bij elkaar kunt optellen dan kan je clou ook wel uit mijn voorgaande post halen.
Zit nu op 11/ 12% isdat droog genoeg?><

Huidplooimeter en bij 16% voel ik met niet meer prettig...

hoelang ben je noual bezig dan? als je nog niet of op de helft zit en je vind jezelf te fatsig ben je, of 1 idd gewoon op een te hoog vp begonnen of 2 weet je niet wat je onderhoud was en hebt hier teveel bovengezeten en zet dus veelteveel vet aan. anyways, je hebt dus in deel 1 gebulkt zou nu in de laatste weken nietmeer cutten.. dat trekt nergens op.

dan beter gewoon door bouwen nu en vet voor lief nemen, volgende cycle kutkuur en klaar. beter voorbereiden en jezelf duidelijke doelen stellen volgende x

hoelang ben je noual bezig dan? als je nog niet of op de helft zit en je vind jezelf te fatsig ben je, of 1 idd gewoon op een te hoog vp begonnen of 2 weet je niet wat je onderhoud was en hebt hier teveel bovengezeten en zet dus veelteveel vet aan. anyways, je hebt dus in deel 1 gebulkt zou nu in de laatste weken nietmeer cutten.. dat trekt nergens op.

dan beter gewoon door bouwen nu en vet voor lief nemen, volgende cycle kutkuur en klaar. beter voorbereiden en jezelf duidelijke doelen stellen volgende x
Als je leest zie je dat ik nog niet ben begonnen...

Huidplooimeter en bij 16% voel ik met niet meer prettig...

Persoonlijk zou ik een kleine cut inlassen. 9-10% en dan lekker gaan bulken. Houdt er ook rekening mee dat je na je kuur moet blijven eten als een paard he.. en vooral niet moet gaan cutten. Dus vetpercentage zal ook na je kuur gaan stijgen.

Terug
Naar boven