Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik vind je timing enz helemaal niet goed om direct in je nakuur te gaan cutten je had veel beter gewoon gecut in je kuur die middellen lieten je dat wel toe
En dan ook nog eens je cardio laten wat toch de basis is van vetverlies,ik vrees dat je een beetje telaat aankomt verwacht ook geen wonderen met clenbuterol en de sides vind ik ook niet min
nuja vind het moeilijk zeker om dat je nakuur bijna begint volgende keer wat vroeger cutten![]()
Ik vind je timing enz helemaal niet goed om direct in je nakuur te gaan cutten je had veel beter gewoon gecut in je kuur die middellen lieten je dat wel toe
En dan ook nog eens je cardio laten wat toch de basis is van vetverlies,ik vrees dat je een beetje telaat aankomt verwacht ook geen wonderen met clenbuterol en de sides vind ik ook niet min
nuja vind het moeilijk zeker om dat je nakuur bijna begint volgende keer wat vroeger cutten![]()
Waarom dan in nakuur geen Clenbuterol nemen, ten eerste als extra vetverbrander en tevens als massabehouder ?
daarom mss nog masteron erbij gooien in de prop versie, doch dan blijkt 3-4 weken niet lang genoeg...

Juistem, beide op 200MG EOD..........ga ik ook doen na Defqon, anderen voor Dance Valley![]()

Jij toch Biatch ?
Laat mij maar Alfa zijn op Defqon

blahblahbalhblah...stiekem heb jij alle kaartjes opgekocht zodat ik niet de zwarte tent onveillig kan gaan maken....bang voor t stampgevaar?![]()

Haal jij nou maar wat HIV aan je leuter op "Little Sins"- "7th heaven" of "Organza" , dan knal ik de zwarte tent wel uitop Defqon lief stockingfetisjistje van me![]()

test prop verder zetten na 11 weken test E ?
Kweeni, overdrijf ik dan niet een beetje ?
wou eigenlijk nog een mooi afsluitertje om kuur rond te maken, maar om na 11 weken EOD 4ml te gaan injecteren, pfff...![]()