MuscleMeat

Druk op oogbol na injectie.

loekie

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
hmm.. net ff 400mg tren e en 250mg test e gezet en ervaar nu een onaangename druk op mijn linker oogbol.

Iemand ervaring mee? waar zouhet aan kunnen liggen?

Maak me niet echt zorgen maar is toch vreemd.

Anyone?

Je moet ook niet in je oogbal injecteren!:p

Het lijkt mij echt sterk dat dat door je kuur komt vriend.

Eenigste wat ik hier bij moet denken is dat je mss hogebloed druk hebt gekeregen, mss ligt het daar wel aan, maar het lijkt mij wel strek, dat je dat dan in je oogbol voeld.

• Topic Starter Topic Starter

Eenigste wat ik hier bij moet denken is dat je mss hogebloed druk hebt gekeregen, mss ligt het daar wel aan, maar het lijkt mij wel strek, dat je dat dan in je oogbol voeld.

geen idee waar het van komt. ik vind het alleen erg vreemd dat het op kwam zetten enkele minuten na de injectie.

Neemt nu wel langzaam af.

Ja een verhoogde bloeddruk zou kunnen eventueel.Hou het wel even in de gaten en als het niet wegtrekt even langs de huisarts.

migraine ik heb dat ook en voel ook een druk achter me oogbol als ik het heb.

misschien je eigen druk gemaakt voor de injectie spanning die eruit komt ;want die bloeddruk lijkt me niet dat die gat stijgen al een paar minuten na de injectie.

anyway, na een ruim uurtje was de druk weg, dus zal wel niks geweest zijn.

Hmm vreemd... laatste tijd merk ik zelf na het injecteren een olieachtige smaak in mijn mond... vind het wel geil eigenlijk :D. Ga GoldenGear bellen vragen of ze Test E met aarbeiien smaak willen maken :D

Hmm vreemd... laatste tijd merk ik zelf na het injecteren een olieachtige smaak in mijn mond... vind het wel geil eigenlijk :D. Ga GoldenGear bellen vragen of ze Test E met aarbeiien smaak willen maken :D

Hetzelfde bij mij!! nu al 3x op een rij. De eerste keer was toch even freaken!!
en ik zit zeker niet in een bloedvat want ik aspireer 3x tijdens het inspuiten...

ik merk wel de laatst week dat ik veel vaker hoofdpijn heb met name aan de linkerkant van mijn hoofd (slaap regio). dus ook de kant waar ik druk op mijn oog voelde. vandaag had ik weer last van druk op mijn linker oog, maar minder als de vorige keer.

gebruik verder geen al te hoge waardes naar mijn idee: 400mg tren e + 250mg test e per week.

Heb het met de insuline. Als ik deze im injecteer proef ik hetzelfde als dat het ruikt. Insuline heeft erg vreemde geur en dus smaak is ook erg vreemd. Zet met sc naaldjes in mijn k*t dus weet dan wel zeker dat ik im zat

Lekker die insuline in je k*t

Terug
Naar boven