AndroidHealthClinic

Verkocht Drukbank

erwin280

Huge Freak
Waardering
819
Hey jongens ik heb een drukbank te koop.

boot017.jpg

Het voetendeel krijg je er niet bij want die is zoek geraakt.

De prijs is 70 euro.

Ik weet trouwens niet hoeveel hij precies kan houden maar mijn pa heeft er 140 kg op uitgeoefend, dat is dan inclusief zijn eigen gewicht natuurlijk ( mocht hij willen dat hij dat drukte;) )

Hij gaat weg omdat ik een powerrack heb gekocht en die steunen zitten dus in de weg die aan het bankje vast zitten.

Heb hem in 4 stukken liggen zodat hij vervoert kan worden, maar je hebt hem binnen een kwartiertje wel weer in elkaar zitten schat ik.

zul je niet snel kwijtraken nogal slechte kwaliteit..volgens kan het bankje max 100kg aan..

• Topic Starter Topic Starter
prijs is na 50 gegaan!!

hoe hoog kunnen die stangen voor de barbell ?

totaal gewicht dat erbij zit ?
je verkoopt niet wat los cker ?

GHoe de **** kan je nou een heel voetenstuk kwijtraken:P hahaha zal je wel gesloopt hebben of niet:P

Ziet er idd niet zo stevig uit, heb ook eens zo bank gehad paar jaar geleden kon volgens mij maar tot 100kg op leggen anders brak die over :D , maar misschien wat voor de beginner.

heb ook zoiets van weider wat weg (met voetending) kan maar daar deed ik ook 100 op drukken regelmatig..met zelf 70 a 80 aan gewicht

ohj kan kloppen..bij mij hing er altijd gewicht aan het beending. vandaar bleef ie gewoon staan

ik woon in amersfoort, bankje is van ijzer gemaakt.

ok
ik vind het een mooi dingetje
ook lekker dat die van ijzer is, kun je als die wankel word zoals de meeste hier zeggen, een dikke kubus ijzer aan lassen voor extra versteveging.

alleen jammer dat je wat verweg woont.

succes met verkoop!

die stangen kunnen ong. 160cm hoog.

Het is alleen het bankje zoals al vermeld staat.

hoeveel kunnen de houders hebben?

wat zijn de afmetingen ervan?

kan het bankje compleet recht?

is de afstand tussen je hoofd en de stang te doen of zit je zowat klem?

ben namelijk wel geinteresseerd maar heb weinig ruimte en wil dus zeker weten of het wat voor me is:)

Terug
Naar boven