AndroidHealthClinic

Drum & Bass kenners gevraagd

Apollyon

Dutch Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
19
Ik heb hier een cd-r waarvan ik de titels en artiesten niet ken en graag zou te weten komen. Zijn er hier wat drum & bass kenners die mij zouden kunnen helpen?

Ben vooral opzoek naar nummer 2 en nummer 5, maar de rest is ook zeer welkom:
[Link niet meer beschikbaar]

Gelieve enkel te downloaden als je iets van het genre denkt te kennen. Rapidshare geeft nl. een limiet van 10 downloads.

Alvast bedankt!

Ik ben een d'nb deejay maar ik heb weinig zin die shit te downen . Heb je geen link naar het nummer dat ik 't kan streamen ofzo ?

Ken veel DnB artiesten, maar net wat Phenochef zegt, een heel album dl-en schiet niet op.

• Topic Starter Topic Starter
Als ik een link zou hebben, zou ik ook de artiestnaam etc. weten he. Heb deze nummers enkel van de cd-r. Zoveel moeite is downloaden trouwens niet. Bovendien is het Rapidshare=goede snelheid.

Ik kreeg eerst steeds een netwerk timeout na het invoeren van de captcha tekst om de file dl-en.
Toen probeerde ik die andere file en kreeg ik deze foutmelding:
Sorry, there are currently no free download slots available on this server.

Please try again later, or you can upgrade to FileFactory Premium below for instant access.
Zal het morgen nog eens proberen.

Ik ben een d'nb deejay maar ik heb weinig zin die shit te downen . Heb je geen link naar het nummer dat ik 't kan streamen ofzo ?

Cool, wat voor dnb "sT" draai je? Ik wil niet in hokjes denken, maar er is wel een degelijk verschil tussen dnb, zoals bijv Counterstrike of een Spor.
Beetje het up/down tempo idee als het ware.

Terug
Naar boven