Fitness Seller

Duivenpoep levert Amerikaan 4 miljoen euro op

Isnogood

Ripped Bodybuilder
Waardering
216
Lengte
1m87
Massa
80kg
Duivenpoep levert Amerikaan 4 miljoen euro op

NEW YORK - Een rechtbank in New York heeft een voormalige conciërge die uitgleed over duivenpoep op een trap naar de metro bijna 8 miljoen dollar schadevergoeding toegekend. Dat meldt de Franse zender TF1 dinsdag.

De 65-jarige Shelton Stewart gleed uit in 1998, waardoor hij zijn nek en rug verwondde. De spoorwegen hoeven slechts 80 procent van het bedrag te betalen, omdat de Amerikaan zelf voor 20 procent verantwoordelijk is gesteld. Hij had er tenslotte omheen kunnen lopen, want hij bleek de vogelpoep eerder op de dag al te hebben gezien.

Stewart wil van het geld, omgerekend ruim 4 miljoen euro, een huis kopen. Ook is hij van plan zijn twee dochters en kleinkind mee te nemen naar Disney World in Florida.

Wat 'n grap.

hahaha echt Amerika dus

Benieuwd wat er in later ziening overblijft van dit bedrag.

Weten veel mensen niet, maar als de jury een schadevergoeding heeft toegewezen komt de zaak voor een andere kamer terecht, bestaande uit drie rechters die beoordelen niet meer de schuldvraag maar die bekijken sec of de toegewezen schadevergoeding in verhouding is met de toegebrachte schade.

De oudere vrouw die hete koffie over zich heen kreeg bij de mcdonalds, heeft uiteindelijk ook niet de tientallen miljoenen gehad die door de jury is toegewezen. En de tabaksfabrikanten die een bedrag van enkele miljarden als boete is toegewezen hoefden uiteindelijk helemaal niks te betalen. Maar ja dat heeft nauwelijks nieuwswaarde he, dus horen we daar weinig meer over...

Hier moet toch meer achter zitten anders gaat straks iedereen daar plots 'uitglijden'.

Je hebt het dan toch maar.

amerika, het land van de rijkdom en de vele mogelijkheden.

haha omg man !

had ik dat bedrag maar !!!

Hehe, alleen in Amerika! Hier word je gewoon uitgelachen voor dommerik...

hoe kunnen ze in godsnaam bewijzen dat hij over die poep is uitgegleden? is er 1 of andere forensisch expert bij geweest om het uit te zoeken....?

voor dat bedrag wil ik me wel de hele dag onder laten schijten door wat duiven

idd !!
allewel heel de dag is lang hoor :p

Terug
Naar boven