AndroidHealthClinic

Dutch Windmill Ziekenhuis

dutch windmill

** BULL POWER **
Elite Member
Waardering
27
Helaas moet ik jullie berichten dat Dutch Windmill de komende periode niet op het forum te vinden is. Hij heeft een ongeluk gehad en ligt in het ziekenhuis. Hopelijk zien jullie hem volgende week weer verschijnen!

Zusje DW

Huh!? Vertel op, wat voor een ongeluk? Is het ernstig?

Sterkte voor DW, dat is echt waardeloos. Hoop dat het niet ernstig is.

dutch windmill zei:
Helaas moet ik jullie berichten dat Dutch Windmill de komende periode niet op het forum te vinden is. Hij heeft een ongeluk gehad en ligt in het ziekenhuis. Hopelijk zien jullie hem volgende week weer verschijnen!

Zusje DW
Sterkte spreek je snel

dutch windmill zei:

Zusje DW

veel sterkte bro en we spreken mekaar snel weer!

dutch windmill zei:

Zusje DW
flinke k*tzooi. Wens em beterschap.
Misschien dat het zusje van DW ter compensatie wat kan komen posten ;)

Beterschap.

beterschap inderdaad..
niet ernstig hoop ik?

Toch niets ernstigs mag ik hopen??

Naja, wens hem beterschap, hopelijk zien we hem snel weer terug!!!

pezen bij zn knie zijn allebei afgscheurd. hij is dus wel ff uit de running helaas.

Dat is niet fijn voor hem. Veel beterschap!!

Kolere dat is wel heel erg...ik wens je alle beterschap, en denk erom DW, zodra je in staat bent om achter een toetstenbord te kruipen, sta me z.s.m. weer bij hier!!

Van harte beterschap! :thumbs:

zeer klote, wordt een tijd geen benen denk

Hoop voor DW dat er wat leuke verpleegstertjes rondlopen!

Damn man, heel veel sterkte en beterschap gewenst bro!

DBC01 zei:
Kolere dat is wel heel erg...ik wens je alle beterschap, en denk erom DW, zodra je in staat bent om achter een toetstenbord te kruipen, sta me z.s.m. weer bij hier!!

Van harte beterschap! :thumbs:

Als hij weer thuis is uit het ziekenhuis, zullen we hem extra veel online zien denk ik :)

shit DW, ik hoop je snel weer terug te zien. Vond al vreemd dat hij niet antwoorde op mijn mailtje(s) ???

sterkte DW

Sterkte bro en dat je snel weer de ouwe mag zijn!

Hey dutch, veel sterkte toegewenst man!!!
Echt zwaar klote voor je dit!

damn echt kloten. hopelijk ben je snel beter en zijn letsels niet blijvend. zorg dat u snel de ouwe weer bent

heel erg lelijk, sterkte bro :thumbs:

Sterkte DW. we hopen dat je snel weer terug bent.

Terug
Naar boven