MuscleMeat

dvd file's op een dvd branden

DikkeArmen

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
87kg
Vetpercentage
14%
wie weet hoe je 3 series (prisonbreak) waar ik zelf de ondertitels onder heb gezet op een dvdtje te branden ik heb al verschillende dingen geprobeerd maar lukt niet egt

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat voor bestanden heb je? Het moet namelijk wel DVD-compliant bestanden zijn. In een Video_Ts map. Je hebt Vob-files, Ifo-files en Bup-files nodig. Ook al mogen deze ook gevat zijn in een ISO-bestand.

Zomaar even wat filmbestanden op DVD gaat niet. Kan wel met Nero bijvoorbeeld, die maakt er vanzelf een DVD-compliant bestand als je er voor kiest om een DVD te branden en dan een moviefile sleept naar de te branden DVD.

EricR weet ook alles he!

• Topic Starter Topic Starter
ja het zijn zeker vob file's ,ifo file's ik heb het met nero geprobeerd maar krijg dan te lezen dat ze de zelfde naam hebben en dan pakt hij ze niet

Als je Vobfiles dezelfde naam hebt gaat het ook niet zomaar lukken. Hoeveel files zijn het totaal. Het luistert erg nauw om DVD-compliant te blijven. Zomaar gaan hernoemen gaat ook niet werken. Denk dat je ze beter los kan branden op 3 DVD's.

Je kan ze ook converteren naar vcd bestanden en er dus een video cdtje van maken.

ja los branden dat heb ik ook al gedaan maar wil het graag op een dvdtje hebben maar naar vcd en er dan een video cdtje van maken dat ga ik ff proberen bedankt he

oke maar het is me gelukt met cucusoft gewoon alle films er in zetten en dan branden (avi file's en srt file's in zelfde map plaatsen en gaan)

Terug
Naar boven