MuscleMeat

dvd rewritble

yamahaR1000

Dutch Bodybuilder
Waardering
2
Lengte
1m88
Massa
114kg
Mensen,

ik heb rewriteble schijfjes gekocht, maar als ik ze wil branden ziet hij ze aan voor gewone dvdtjes.....snap er niks van.

ik kan ze ook niet wissen......

Iemand enig idee hoe dit kan?

heb er 10 van emtec maar ik dacht dat het waarschijlijk aan de schijfjes lag en heb er dus zojuist ook nog 5 van sony bij gehaald maar die geven prcies hetzelde probleem. De brandprogramma's die ik gebruik zijn NERO 7 en Ashapoo burning studio 2009.

Voor diegene met de oplossing KARMA!!!!;);):D

heb ik ook een keer gehad. probeerde te branden maar het lukte niet, bleek dat ze alleen geschikt waren voor dvd recorders.

heb je ze wel ff over de dvd rewinder gehaald?

Mensen,

ik heb rewriteble schijfjes gekocht, maar als ik ze wil branden ziet hij ze aan voor gewone dvdtjes.....snap er niks van.

ik kan ze ook niet wissen......

Iemand enig idee hoe dit kan?

heb er 10 van emtec maar ik dacht dat het waarschijlijk aan de schijfjes lag en heb er dus zojuist ook nog 5 van sony bij gehaald maar die geven prcies hetzelde probleem. De brandprogramma's die ik gebruik zijn NERO 7 en Ashapoo burning studio 2009.

Voor diegene met de oplossing KARMA!!!!;);):D

En als ze je eerst formatteerd?

Je hebt verschillende soorten. Is het dvd(5) of dvd(9)?
Je hebt duo layer schijfjes en single layer schijfjes. Als je duo layer hebt moet je ook een duo layer schrijver hebben.

• Topic Starter Topic Starter
Je hebt verschillende soorten. Is het dvd(5) of dvd(9)?
Je hebt duo layer schijfjes en single layer schijfjes. Als je duo layer hebt moet je ook een duo layer schrijver hebben.

heb ik allemaal wel goed op gelet, ik heb het al eerder ook gedaan enn toen ging het allemaal goed....het zijn gewoon dvd5jes.

thanks iig.

zou kunnen dat je dvd-rw schijfjes hebt gekocht en dat je dvd+rw nodig hebt?

• Topic Starter Topic Starter
zou kunnen dat je dvd-rw schijfjes hebt gekocht en dat je dvd+rw nodig hebt?

probleem is opgelost.....heb vanmiddag een nieuwe versie van vista erop gezet vista ultimate en nu werkt het wel!!!;) karma voor mezelf!!:p:p

iig bedankt voor de reactie's.

slaap lekker!;)

Terug
Naar boven