MuscleMeat

DVDR afspelen zonder te branden.

Marijn

Ripped Bodybuilder
Waardering
13
Lengte
1m76
Massa
82kg
bij mij is nu EINDELIJK olympia 2005 klaar met downloaden. Maar ik het geen dvd brander. Hoe kan ik em nou afspelen zonder te branden? ik heb daemon tools al maar weet niet precies hoe die werkt.
alvast bedankt

Je klikt met linkermuisknop op daemon tools rechtsonderin je scherm (dus bij msn icoontje etc)
dan klik je op : "Device 0: [E(of een andere drive):] No media"
En dan zoek je zo naar die DVD die je hebt gedownload.

Bijna goed ;) je wijst dan eerst nog aan, mount image en dan zoek je de gedownloade DvD op ...

Wat voor bestand(-en) heb je gekregen met hetdownloaden ?

• Topic Starter Topic Starter
oke en dan? dan staat er zon map (1 van de 60 ofzo) in mediaplayer staat ie dan nog niet bij dvd afspelen.....

.rar bestanden

Die moet je toch eerst uitpakken wil je uberhaupt wat kunnen afspelen. http://www.rarlab.com/ kan je winrar downloaden. Bestand(en) uitpakken, daarna kan je met een software DVD-speler de film afspelen. Als het een imagebestand is moet je die eerst mounten met bijvoorbeeld Daemon Tools en als het gaat om een Video TS map kan je die direct inlezen met een software DVD speler. In beide gevallen vereist dat wel enige kennis, DVD's afspelen op een pc is niet zo simpel als even een Divx'je aanklikken.

ik wist dat je die moest uitpakken maar dat doet hij niet, volume is corrupt zegt ie dan

toch bedankt

Terug
Naar boven