AndroidHealthClinic

dymatize

Lorrieknorrie

Novice
Waardering
0
hey,

aangezien ik volgende week weer intensief ga fitnessen dacht ik erover na om suppelementen te gebruiken,
heb wat rondgezocht en kwam uit op dymatize- z-force,
iemand ervaring mee?
zijn capsules 4voor en 4voor het slapengaan (bij voorkeur op lege maag)
is wel geweldig duur, 39.99 euro voor 90 capsules denk ik. kom je dus niet al te lang mee toe. hoop dat het werkt, doel is nu gewoon spier vergroting. en beetje buik droogmaken.

heb ook bedacht als tussendoortje een mix van fruit te nemen (appel,banaan,kiwi en nogwat spul) zodat ik het om de 2-3uur kan eten/drinken om mn metabolisme hoog te houden en zo krijg ik ineens mn 6maaltijdn per dag binnen lijkt me(??).

heb geen ervaring met dit soort zaken dus pak me niet TE hard aan!

Gebruiksaanwijzing:
Neem 4 capsules voor uw training en 4 capsules 30 minuten voor het slapen gaan (bij voorkeur op een lege maag).

Z-Force is een testosteron "booster" op basis van NAC/Tribulus. Dit is handig als je wat droger wilt worden, maar of dit ook werkt voor krachttoename vraag ik me af.

• Topic Starter Topic Starter
noujah, zou het hebben voor sneller resultaat? kga binnekort iszien in de fitness voor misschien ander product, wil het mischien mixen fzo, doel is nogltijd gwn spieren vergroting en betere aflijning,
iemnd bekend me een product da daarop mikt? me aflijning bedoel ik bv. datj je biceps goed ziet en je borstspieren fzo er echt uitkomen,

mvg,

• Topic Starter Topic Starter
niemand meer?
heb wat rondgesnuffelt op de site van dymatize maar heb niet echt iets anders gevonden dan nog ''Elite weiproduct'' . Helemaal geen ervaring mee, moetje dat spul gewoon mixen met water en innemen voor en na je training?

k'hoop dat er nu wat meer mensen zullen antwoorden.

Goed trainen en een goed eetschema is het beste als je begint. De massa en mooie uitlijning komen vanzelf, dit haal je niet door een supplement. Je vraagt naar de bekende weg.

Probeer je iets meer te verdiepen in eetschema's en training. Dat heb je niet gedaan. Dat kan ieder aflezen van je reacties op deze topic. Supplementen helpen je bij het net dat beetje extra bij je normale training.

niemand meer?
heb wat rondgesnuffelt op de site van dymatize maar heb niet echt iets anders gevonden dan nog ''Elite weiproduct'' . Helemaal geen ervaring mee, moetje dat spul gewoon mixen met water en innemen voor en na je training?

k'hoop dat er nu wat meer mensen zullen antwoorden.

hey lorrieknorrie wat is je doel als je bulkt kun je het beter met halfvolle melk gebruiken of als je aan het cutten bent dan met water

Op www.bodyenfitshop.nl en www.xxlnutrition.nl staan eigen merk lijnen
( die van xxlnutrition heeft een betere eigen lijn lijkt mij en niet duur)

alleen bodyenfitshop staan Dymatize,Pro Lab en Optimum Nutrition die hebben alle een eigen lijn en hiermee bedoel ik

( Multivitamines,Bcaa's, Wheyeiwit,Caseineeiwit( alleen Prolab niet),Weightgainers en No producten en Creatine.

Alleen betaal je hier wat meer voor dus kijk maar wat voor budget je heb.

Maar Dymatize is een topmerk vind ik

En Stefan heeft zeker gelijk eerst goede voeding en dan supplementen maar je kan om eerst te beginnen alleen Whey erbij nemen.

noujah, zou het hebben voor sneller resultaat? kga binnekort iszien in de fitness voor misschien ander product, wil het mischien mixen fzo, doel is nogltijd gwn spieren vergroting en betere aflijning,
iemnd bekend me een product da daarop mikt? me aflijning bedoel ik bv. datj je biceps goed ziet en je borstspieren fzo er echt uitkomen,

mvg,

Die Dymatize is een leuke lijn en ook redelijk betaalbaar. Hier hebben ze zowat het volledige assortiment beschikbaar: [Link niet meer beschikbaar]
Ik zou gaan voor de basis (creatine + proteine) en om de spieren wat beter te definiëren een N.O. product erbij doen (bijvoorbeeld Xpand).

Zelf heb ik wel eens test boosters geprobeerd, maar mijn gevoel is dat er meer nodig is dan tribulus. Producten met Long Jack gaven mij goede resultaten. Mijn ervaring zegt dat je een formule moet nemen waar dat in zit. Tribulus, Zink... allemaal heel nuttig, maar zonder Long Jack onvoldoende effect.

Terug
Naar boven