MuscleMeat

E-Pharma Methandrostenolone (Dianabol)

Made in AJ

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
92kg
Vetpercentage
12%
Hallo,

Op advies van goede vrienden aan begonnen.
Begin toch wat te twijfelen aan de echtheid aangezien ik er gewoon helemaal niks over kan vinden, iemand ervaring mee?

Alvast bedankt !

foto.jpg

foto1.jpg

Hmm dat is idd wel vreemd ja. Kan me toch vaag herinneren dat ik iets had gepost.

Nou dan probeer ik het opnieuw, zal het is anders formuleren dan.

E-Pharma, lijkt wel op de naam van een ander bekend merk. Wat toch gevestigd is. Vreemd dat er dan geen nieuwe naam word verzonnen. Dit merk heb ik nog nooit van gehoord. of gezien Ook op google kan ik niks vinden.

Het potje en doosje lijkt heel erg veel op dat van genesis. Wat ook vreemd is.

Maar deze sectie is natuurlijk in het leven geroepen om te discussieren of een product echt of nep is. Aangezien het een product is wat niemand kent zal het wel echt zijn. Want wie zou nou een product faken als niemand het kent. Of het echt iets bevat en hoeveel het bevat is een andere vraag. Maar nogmaals daar is deze sectie niet voor bedoeld.

Ik zou zeggen probeer het uit.

• Topic Starter Topic Starter
Dank jullie wel voor jullie reacties,
Ik ben niet zo handig met computers (vandaar dat de foto's ook op de kop staan denk ik)
Maargoed, er valt dus weinig over dit product te vinden.

Je bi se: Ik ben afgelopen week begonnen met opbouwen (puur omdat ik weet bij wie het weg komt en ik hem daarin vertrouw) maar goed heb nog steeds m'n vraagtekens.

Het idee is om ruim 4 weken 50 mg te gebruiken met een paar dagen opbouwen en afbouwen. Merk nu nog weinig, maar dat lijkt me logisch.

Mag ik het hier laten weten als het voor mij heeft gewerkt of niet?

Een vriend van me is hierop bezig, testosteron en Deca. schijnt wel te werken. geen geweldige gains maar wel vooruitgang.
De uitleg welke hij bij z'n supplier kreeg was dat dit de nieuwe Euro pharma was. Of iig een afsplitsing daarvan.

IMG_0331[1].jpg

Inderdaad, dat ziet er qua etiket, kleur, lettertype wel aardig hetzelfde uit :)

lijkt me bullshit, heel ander flesje.

Klinkt als een merkwaardig verhaal van je supplier.

Ik denk dat die supplier van jou een iets te dikke duim heeft, want dit lijkt me natuurlijk dikke vette onzin...die 2 hebben volgens mij niks met elkaar te maken.

Heb echt nog nooit iets gehoord of gelezen van dat e-pharma dus...

Tnx, weer wat geleerd. Maar verder niet bekend dus?

Dit is echt de grootste bullshit ooit. Een of andere debiel probeert mee te liften op de naam van een gevestigt lab ofzo. Ongelofelijk.

Ik hoop dat dit een sarcastische opmerking was. Want ik zie toch twee heel verschillende etiketten.

Eigenlijk niet, maar ik bedoel het potje van mij ten opzichte van het rechtse flesje van hem, die beide etiketten lijken mij redelijk zelfde. Logo onderin, daarboven in paars vakje hoeveelheid en daarboven de productnaam, lettertype etc komt aardig overeen.

nooit van gehoord. Hou het bij de bekend merk UG of HG.

---------- Post toegevoegd Fri 10 Aug 2012 om 23:17 ----------

en de same hahaha bs

Terug
Naar boven