MuscleMeat

E-tickets overnemen van iemand?

Jorin

Freaky Bodybuilder
Waardering
76
Mij is het dus totaal niet duidelijk hoe je zo veilig mogelijk een e-tick van iemand over kan nemen? Aangezien die gewoon uitgeprint wordt door de persoon, maar hij hem zelf ook nog kan gebruiken.

Heeft iemand dit wel eens eerder gedaan?

je bedoelt in principe gratis binnen komen?
die dingen worden toch gescand, ze zullen je niet binnen laten als ze voor de 2e keer dezelfde code tegen komen.

• Topic Starter Topic Starter
Dat bedoel ik juist, stel ik koop er 1 over van iemand. Als die besluit om bijvoorbeeld gewoon stipt op tijd te zijn dat de deuren openen en dat ding laat scannen, ben ik de lul

een e-d*ck overnemen van iemand ???

Mij is het dus totaal niet duidelijk hoe je zo veilig mogelijk een e-tick van iemand over kan nemen? Aangezien die gewoon uitgeprint wordt door de persoon, maar hij hem zelf ook nog kan gebruiken.

Heeft iemand dit wel eens eerder gedaan?

Je moet keuzes in het leven maken. Welk feest ga je?

Mijn bedoeling was om 2 e-tickets te halen voor defqon

Die garantie heb je dus niet bij E-tickets als je ze overkoopt. Mss doen ze dit nu speciaal zo, zodat mensen ze achteraf niet meer kunnen doorverkopen. Vind E-Tickets verder ook maar stom.

bij defqon kun je er wel vanuit gaan dat je genaaid wordt als je de e-tickets van iemand overneemt.

Maar Defqon met etickets...dat zou ik niet gokken!
En als je het doet, ga dan ook echt voor de deur liggen :D

heb er ook wel eens over na gedacht.. misschien moet je q-dance even bellen?? zou mooi zijn als je samen met die persoon en q-dance kan regelen dat er tickets met een nieuwe barcode naar jou email adres gestuurd worden en die oude tickets geannuleerd worden ofzo..

Heb vorig jaar ook twee E-tickets verkocht, gewoon zorgen dat je bij de mensen thuis komt om de e-ticket op te halen. Mensen die je thuis toelaten zullen je echt niet zo snel naaien.

Thanks mannen! Ik haal ze inderdaad bij haar thuis op, lijkt me ook geen fijn idee als je iemand genaaid heb en diegene weet precies waar je woont

Ja maar de leden hier hunkeren naar een topic als '':mad: Belazerd en geweigerd op Defqon'' zodat we pagina's vol troll reacties kunnen spuwen. Kopen dus die kaarten.

Mijn bedoeling was om 2 e-tickets te halen voor defqon

Dat t om Defqon ging was ons al vanaf t begin al duidelijk.. :o

---------- Toegevoegd om 08:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:16 ----------

Thanks mannen! Ik haal ze inderdaad bij haar thuis op, lijkt me ook geen fijn idee als je iemand genaaid heb en diegene weet precies waar je woont

Mag ik mee? :) Dan mag krijg jij je kaartjes, en krijg ik een beurt. Jij blij, ik blij, iedereen blij! :)

Terug
Naar boven