MuscleMeat

Ec(y)a

Oele

Dutch Bodybuilder
Waardering
15
Lengte
1m88
Massa
105kg
Vandaag weer eens een ECA genomen na bijna een jaar.
Maar het gevoel van de eerste keer ECA's nemen komt niet meer terug.

Merk er bijna niks van terwijl de eerste keer zat ik werkelijk de heledag te wippen op mijn stoel. Zijn dezelfde ECA's als toen. Mijn hartslag was toen ook gelijk 100/110 nu is er amper verhoging te merken.

Meer mensen hier last van?
Wat kan de reden zijn?

Merk er bijna niks van terwijl de eerste keer zat ik werkelijk de heledag te wippen op mijn stoel. Zijn dezelfde ECA's als toen. Mijn hartslag was toen ook gelijk 100/110 nu is er amper verhoging te merken.

Wat kan de reden zijn?

Clen is vele malen beter, en werkt niet zo in op je hart, + het werkt bij mij wel degelijk anabolisch, meer kracht met minder voedsel (door vet verbranding).

Dus wil je de energie van ECA, en de kracht van Anabolen, neem clenbuterol!

Gewenning/downregulatie man ... een beetje zoals je eerste biertje zeg maar. Ik reageer er helemaal niet
meer op. Vroeger liep ik er als een trein op ... tja

• Topic Starter Topic Starter
Gewenning/downregulatie man ... een beetje zoals je eerste biertje zeg maar. Ik reageer er helemaal niet
meer op. Vroeger liep ik er als een trein op ... tja

Ik had verwacht dat na een jaar je wel weer ontwend zou zijn maar niet dus. Bummer.

@MeatBones Clen heb ik ook nog thuis liggen. Ging ik een jaar geleden ook als een trein op hehe.

Ik had verwacht dat na een jaar je wel weer ontwend zou zijn maar niet dus. Bummer.

Indeed ... heb er ook al een jaartje tussen gehad maar dan gelijk weer gewend.
Hogere dosis helpt wel wat ;) Maar de volgende keer dat je dan weer begint,
is het weer nul komma niks werking. En zo minderde en minderde het bij me :)

Maar, het is niet dat je het niet voelt, dat het niet werkt ;)

Wat kan de reden zijn?

Vreemd, dat is een lange periode.

Ik heb wel eens in Febr. stacker4 genomen en in Okt. weer, maar voelde net zo aan als in Febr.

Indeed ... heb er ook al een jaartje tussen gehad maar dan gelijk weer gewend.
Hogere dosis helpt wel wat ;) Maar de volgende keer dat je dan weer begint,
is het weer nul komma niks werking. En zo minderde en minderde het bij me :)

Maar, het is niet dat je het niet voelt, dat het niet werkt ;)

Had vandaag toch momenten waarop ik het wel even voelde. Ben iig lekker wakker :P

Het werkt dus tochwel een beetje idd :)

Het gevoel van willen wippen op je stoel kan minder zijn, maar je hartslag is wel verhoogd en meestal je lichaams temp. ook.

Vreemd, dat is een lange periode.

Ik heb wel eens in Febr. stacker4 genomen en in Okt. weer, maar voelde net zo aan als in Febr.

Had ik dus totaal niet, eerste keer stond ik na 45min te trillen op mijn poten. Nu haast niks. Na 2.5 uur voelde ik me paar keer wat onrustig dat was het.

---------- Post toegevoegd Mon 14 Nov 2011 om 16:49 ----------

Hartslag ook niet merkbaar verhoogd

Maar tijdens trainen merk je toch wel dat je zeg maar verder kan gaan als normaal ?

het zijn toch niet de ouwe pillen van 1 jaar die misschien vochtig zijn geworden ?

Straks nog maar 1 voor et trainen nemen kijken of ik weer ga zweten als een malle

---------- Post toegevoegd Mon 14 Nov 2011 om 16:51 ----------

Pillen liggen alwel een jaartje maar zijn verder niet vochtig geworden hoor. Zie straks wel ;)

Trainen ging wel lekker, had wel meer energie (op low carb) leek het en daar gaat et om.
Zweten niet erger dan normaal.

Clen is vele malen beter, en werkt niet zo in op je hart, + het werkt bij mij wel degelijk anabolisch, meer kracht met minder voedsel (door vet verbranding).

wait whut?

Nieuw wonder-product?

Nieuw niet, maar wel (voor mij dan) een wonder product ;).

Bij een lage dosis clen kan al cardiac apoptosis voorkomen (cellen doden bij je hart..)

Bij een lage dosis clen kan al cardiac apoptosis voorkomen (cellen doden bij je hart..)

Lul niet man, een dosis van 20 tot 100 mcg absoluut niet!!!

Die studie is uitgegaan van ratten en gaat om 5 mg per kg ;), voor vee worden honderden malen hogere dossisen gebruikt dan mensen doen.

Laatst bewerkt:

Die studie is uitgegaan van ratten en gaat om 5 mg per kg ;), voor vee worden honderden malen hogere dossisen gebruikt dan mensen doen.

Dus, er is een studie geweest die het bewijst, maar omdat die studie op ratten was is de hele stelling automatisch niet waar? Logica van de bovenste plank weer ja. Er is nooit bewezen dat het niet zo is, een onderzoek op ratten dat weinig relevant is, is nog steeds beter dan helemaal geen onderzoek om het tegendeel te bewijzen.

Typisch weer, hoe gebruikers over AAS praten alsof ze "bij normaal gebruik" helemaal niet schadelijk zijn...

Praat is normaal man, je kunt ook je mening geven zonder te schelden.

Terug
Naar boven