XXL Nutrition

Eca(y)

Stefanovich

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
1.528
Lengte
1m86
Massa
96kg
Vetpercentage
15%
Eindelijk heb ik mijn ECA binnen.
Nu wou ik vragen of het kan dat ik nu 4 weken neem en dan in mei weer verder ga. Ik wil dan 3dagen nemen en 2 dagen off gaan.

Kan dit of moet ik gewoon vanaf mei 6-8 weken aan de ECA gaan?
Ook ervaringen/meningen van anderen zou ik hier graag lezen.

Helaas is het vorige topic hierover gesloten dus vandaar dat ik een nieuwe open.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zou ik niet doen, rust ertussen is wel beter. Stimulanten hebben de eigenschap je uit te putten. Je doet beslag op je reserves (het dieper gaan dan je normaal zou doen met cardio) Die energie komt ergens vandaan en kan op.

Ik heb met al die stimulanten spullen al twee keer gehad dat ik opeens een dag ziek werd en dan heeel lang sliep en feitelijk dus oververmoeid was maar na een pil er weer tegenaan ging. Twee dagen off gaan elke week is opzich al goed maar na bijvoorbeeld 2 weken zou ik een weekje rust nemen. Ik merk het als een pil niet meer me het hyperalerte geeft maar ik er een nodig heb om wakker te worden en pas na een pil echt wakker ben maar niet energieker dan normaal. Dan is het tijd om even uit te rusten en niet nog een pil te nemen. Ook houd ik het op 2 pillen per dag max en begin met 1.

Laatst bewerkt:
Eca

Kan je als je klaar bent even laten weten.
Hoeveel kilo,s je afgevallen bent.Want ben ook er mee bezig ik hoor het

wil je wel aub je ervaringen posten want ben ook wel benieuwd naar dit goedje :)

• Topic Starter Topic Starter
Ja natuurlijk zal ik dat posten hier. Daarvoor is dit topic ook deels ;)

Eca

Tot nu toe merk ik nog niks. Ik zweet wel wat meer bij inspanning.
ik zie wel of het wat doet.Weet niet of ik het merk mag vermelden maar als het shit was.Vermeld ik het graag weet niet welke jullie hebben hoor het wel als het kan.

Merken alleen in de echt/nep sectie met foto!

Mijn ervaringen:
PRO:
-> shitload aan energie; je kan echt veel dieper gaan tijdens het lopen/fietsen/ ...
-> super middeltje om de honger te onderdrukken
-> goedkoop (goedkoper dan de meeste legale stackers :P)

CONS:
ik krijg er enorm snel blauwe plekken van (ik doe minivoetbal in het weekend en het lijkt alsof elke bal dat ik op mn benen krijg, ik er een blauwe plek aan overhou?!); dit komt volgens mij doordat het bloedverdunnend werkt (heb anders niet snel blauwe plekken)

Maak van beide positieve eigenschappen gebruik; anders (door het gewoon te nemen en te sporten/eten als gewoonlijk) doet het geen fl**ker uit :p
Met andere woorden: anderen hun ervaringen vragen kan goed of tegenvallen maar het ligt vooral aan jezelf!

Ik gebruik het meestal 2 weken wel/2 weken niet; na een tijdje merk je idd dat je het gewoon wordt dus dan is het even tijd om er mee te stoppen.
Ik neem meestal 1x 25mg per dag met 250mg caffëine (ik gebruik geen aspirine erbij) rond 16u.
Reden:
- overdag zit ik met mn luie reet achter mn bureau (met de extra energie ben ik niets; integendeel is maar storend omdat ik ze niet kwijt raak); 's avonds ga ik trainen/cardio'en dus ideaal om het in de late NM te nemen
- overdag kan ik me goed 'inhouden' met eten, 's avonds thuis is het echter moeilijker dus komt dat wel van pas

Opgelet: ik zou het wel niet te laat nemen. Enkele keren gedaan en kon echt niet maffen dan!

Succes!

//edit : oja voor de belgen (waaronder ik), opgelet als de politie je een speekseltest laat doen, is de kans groot dat je positief test! :(

Laatst bewerkt:
Nou maandag ga ik eindelijk beginnen ben benieuwd!

Alleen had ik even een vraag nog.. Ik gebruik Maximize als pre-workout supp. Nu is deze bijna op en twijvel ik of ik wel een nieuwe moet halen omdat je van de ECA al een flinke energieboost krijgt natuurlijk ;)

lijkt me redelijk overkill qua cafeine consumptie per dag ja :p

Nou vandaag me eerste capsule genomen en ben de hele dag niet moe geweest haha.
Morgen 2 proberen en kijken hoe dat bevalt ;)

Nu even 2 dagen off en moet zeggen het bevalt zeker!

Neem nu 2 capsules per dag en moet er gewoon echt aan denken om te eten want dit spul onderdrukt je hongergevoel echt geweldig! Ook ben ik niet moe gedurende de hele dag maar kom ik wel makkelijk in slaap 's avonds dus al met al zeer tevreden tot nu toe :D

Nu een weekje bezig en zie al wat beter de contouren op me buik en ook de aders in me armen zijn duidelijk zichtbaarder geworden. De energie die ik ervan krijg is nogsteeds super ben gewoon niet moe en amper honger. Zondag of maandag even mijn vet% laten meten :)

Terug
Naar boven