plakdoos9000
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 9%
Echt of fake?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
na 2weken nog niets van verandering niet van gevoel niets van kracht
En deze? Zou die echt zijn?
En deze? Zou die echt zijn?
Een week 200 nandrolone plus testo plus 400 bulk plus 400 tren dan de ander week andersom dat is de dosering

Die tren is van mij Vader. Die dosering heeft niks met mij te maken....Ook real.
Maar ik heb het idee dat je niet weet met wat je bezig bent.
400 tren??
Dat is dan 1gr anabolen per week voor iemand van 62kg![]()
![]()
![]()
Mij pa weegt 85 kgOok real.
400 tren??
![]()
![]()
Dan moeten ze niet zeggen het is real als je zoveel neem en geen resultaat en ik pak geen 400 ieder week ik wissel af wekelijks en primbolonOok real.
400 tren??
![]()
![]()
Real gaat om merk of het counterfeit/namaak is (fake). Niet om of de stof echt is, dat kan niemand zo zien aan een foto volgens mij..Dan moeten ze niet zeggen het is real als je zoveel neem en geen resultaat en ik pak geen 400 ieder week ik wissel af wekelijks en primbolon
Train je wel?na 2weken nog niets van verandering niet van gevoel niets van kracht
Dan moeten ze niet zeggen het is real als je zoveel neem en geen resultaat en ik pak geen 400 ieder week ik wissel af wekelijks en primbolon
Dus 3x12 doen met hetzelfde gewicht groei je?En als je kracht niet makkelijk omhoog gaat niet druk maken, ik neem aan dat je wilt groeien toch en niet sterker wilt worden
Yesss!!! 100%. Mits je tot falen traint.Dus 3x12 doen met hetzelfde gewicht groei je?
Goede itips hier 👌
Maar hoe kan je dan niet sterker worden?
Npp zou je veel eerder moeten merken. Tren E merk ik ook veel eerder dan 4/5 weken.Meestal gaat je kracht rond week 4 / 5 omhoog. Mits je voeding goed is. Dus denk aan een calorie plus overschot met lekker veel koolhydraten . Houd er ook rekening mee dat je kracht 5 of 10% omhoog gaat en dat is persoons verbonden. En als je kracht niet makkelijk omhoog gaat niet druk maken, ik neem aan dat je wilt groeien toch en niet sterker wilt worden
Niet sterker worden?? Niet meer
Ik heb geen idee wat jij allemaal aan het doen bent..? En...waarom?En deze? Zou die echt zijn?
Een week 200 nandrolone plus testo plus 400 bulk plus 400 tren dan de ander week andersom dat is de dosering
Die tren is van mij Vader. Die dosering heeft niks met mij te maken....
Mij pa weegt 85 kg