XXL Nutrition

Echt of nep? Generic Supplements GS Deca lot 99012

Status
Niet open voor verdere reacties.
ziet er op de foto's zeker echt uit, nummers kloppen.
en ik kan bevestigen dat er idd neppe in omloop (geweest) naar boven is gekomen vooral in het noorden van het land.
ze zijn ermee bezig.
ook kan ik bevestigen dat hetgene wat nu uit het lab rolt zeker goede kwaliteit is(mits uit het goede echte lab)!
en zeker niet onder gedoseerd.
beter als gs kwa nederlandse spul is er eerlijk gezegd niet, vind ik.
omstickeren op dit moment geloof ik niet zo in, daar loopt het te hard voor

Geschoond, niet vragen wat de betere merken zijn of UG-labs bespreken.

Zo irritant, van die mensen die alleen een account aan maken en een vraag stellen in de verkeerde sectie omdat ze nog niet voldoende posts hebben en antwoord verwachten en vervolgens weer weg zijn. t*ring...

Verpl naar juiste gedeelte van de sectie.

dit noemt men nou steriel met je spullen omgaan..

als je zowieso trouwens niet weet of iets echt is.. waarom is die vial dan open? ga je t eerst gebruiken en dan pas vragen?

• Topic Starter Topic Starter
ok allereest dank voor jullie oog van detail helaas is dit liever gewenst op de vial als mn handen. die vial is niet open hij is alleen gebruikt. ja ik heb t gevragen aan de verkoper maar ik wil natuurlijk meer mensen weten die ervaring hebben met dit product. Hoe kun je deca trouwens voelen? aan je gewrichten oid? soms wil er bij mij afentoe wel eens iets knakken en ze zeggen dat deca vooral gewrichten doorsmeert. maar voor de rest geen idee wat ik ervan moet voelen/verwachten.

---------- Toegevoegd om 20:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:15 ----------

Beste mensen, ik kan jullie mededelen:

Deze Deca is echt.

Vandaag besloot ik maar eens om het maximale te halen uit mijn fitnessvermogen. Ik pakte mijn trouwe 0,8*40 en 0,6*25. De 0,8 op een 5cc spuit gezet. Met voorzichtigheid haalde ik 2ml uit mijn EP Test-E vial, en naderhand natuurlijk de GS erbij. Ook 2ml.

De 0,8*40 kon plaats maken voor de vuilbak en de 0,6*25 mocht zijn plek innemen. Vol enthousiasme zette ik een liveset van Partyraiser op en draaide deze over mijn 2000W RMS subwoofersysteem. Ik aspireerde en dankzij mijn vakkundigheid kwam er alleen lucht naar boven. Ik hield de spuit met 1 hand vast en duwde de trekker met geweld met mijn handpalm naar beneden.

Een euforisch gevoel kwam over mij heen. Het gevoel van een hoge dosis hormonen. Niets of niemand die mijn dag vandaag nog kon stukmaken. Ik liep naar beneden en pakte een Omega 3 capsule en deed een latspread.

"Over 6 weken ben ik Mr. Universe", dacht ik bij mezelf. Ik spande mijn biceps aan en keek vol genot naar mezelf. Toen liep ik naar buiten met hemd aan en liep met een aangespannen rug en schouders naar achteren rond. Iedereen keek me aan. "Wacht maar tot de kuur af is", dacht ik in mezelf. Dan zullen jullie de ware meesterlijkheid van Mr. Universe zien.

Die deca wil ik ook !!!!

tis mr geintje hoor beetje lache moet kunnen toch... :D

mr kheb m gister dus gezet. en ik krijg alleen mr comments dat ik vieze hande heb ipv over wat ik wilde weten over de gear dus gaan we gezellig samen de nutkees uithangen toch :dope:

Even update ben binnen 1 week 3kg aangekomen...

vorige kuur was 500 test -e 96 gehaald toen terug naar 92.

nu na 1 week test/deca 90 naar 93,2 :P

wel gek dat het na 1 week al aanslaat bij mij

Echt dus, case closed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven