Fitness Seller

Echt Of Nep -Long Yi Yao Test P +Dianabol

Status
Niet open voor verdere reacties.

the chiller

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
88kg
Echt of Nep?

LYY Test P 100 mg Date: 22-04-2014 T/M 22-04-2019

LYY Dianabol 10 mg Date: 22-05-2014 T/M 12-02-2018

IMG_3376.JPG

IMG_3377.JPG

IMG_3378.JPG

als je gladde etiketten had van lly waren ze fake heb je etiketten die aanvoelen als papier zijn ze origineel zo was het volgens mij

mmmm lekkere foto's! ..zien er real uit!:thumb:

Ik kan geen eerdere LYY topics vinden, dus doe het in deze:

Ik hoor van meerdere mensen dat LYY zwaar ondergedoseerd is.

Iemand die dit kan onderbouwen, ofwel uit onderzoek ofwel uit anekdotische verhalen

Ik kan geen eerdere LYY topics vinden, dus doe het in deze:

Ik hoor van meerdere mensen dat LYY zwaar ondergedoseerd is.

Iemand die dit kan onderbouwen, ofwel uit onderzoek ofwel uit anekdotische verhalen
De laatste keer dat ik LYY had was een 2 of 3 jaar geleden. Dus wat het vandaag de dag is zou ik niet weten. En al had ik wel recente ervaring met LYY, kon ik je er nog niets over melden. In deze sectie mag je geen ervaring delen over UG labs namelijk.

Als je er zeker van wilt zijn, zul je het zelf moeten testen. Of dmv een bloedtest na inject, of bij een lab die het product gaat analyseren. Weet je ook meteen zeker dat je geen partijdig antwoord hebt.

Ik gebruik lyy maar mag geen ervaringen delen volgens mij

Over elke ug zijn dat soort verhalen. Ervaringen over merken mogen niet besproken worden maar kan je wel inzicht geven en ook een anekdote.
Dit soort verhalen komen, is mijn ervaring, veelal door ecto's die slecht trainen/eten en doorgaans nog jochies zijn van 19-20 jaar die denken dat aas tovermiddelen zijn. Vaak hebben ze nickname's op fora als "freaky arms" etc. Na een kuur komen ze bedrogen uit en is het dus zwaar ondergedoseerd, dit plempen ze dan op diverse fora en de rumor is spread.
Andere redenen zijn resellers van andere merken of simpelweg een slechte poeder batch of productie fout. Het blijft immers een ug lab en niet te verwarren met de pharmaceutische industrie met miljoenen apparatuur.
Bovenstaande is inherent aan een keuze om ug producten te gebruiken. Een alternatief is om HG producten te gebruiken maar dan krijg je met het probleem te maken dat misschien wel 90% fake is.
Vervelende is dat iedereen, inclusief mijzelf, toch gevoelig is voor allerlei hearsay en twijfels. Hiermee leid ik de anekdote in. Ik ken een jongen die 2x mijn size is en die zei mij.. "Alles gear is kut" waarop ik zeg wissel het af pak een keer merk x en dan merk y en daarna merk z. Doe ik zelf ook. Waarop hij zei.. "Dat doe ik al maar alles is kut". Maar beste jongen je bent 2x zo groot als ik er gaat vast wat in wat goed is, ja toch?
Conclusie.. Heel veel is maar internet onzin. Nederland is pillen land bij uitstek een beetje vertrouwen dat er ook wel een beetje aas gemaakt kan worden is soms wel op zijn plaats.
Een heel verhaal maar misschien heeft iemand er een keer wat aan en laten we ons niet gelijk meer door het eerste de beste "freaky arms" ecto kneusje of resellertje gek maken.

Amen..

Over elke ug zijn dat soort verhalen. Ervaringen over merken mogen niet besproken worden maar kan je wel inzicht geven en ook een anekdote.
Dit soort verhalen komen, is mijn ervaring, veelal door ecto's die slecht trainen/eten en doorgaans nog jochies zijn van 19-20 jaar die denken dat aas tovermiddelen zijn. Vaak hebben ze nickname's op fora als "freaky arms" etc. Na een kuur komen ze bedrogen uit en is het dus zwaar ondergedoseerd, dit plempen ze dan op diverse fora en de rumor is spread.
Andere redenen zijn resellers van andere merken of simpelweg een slechte poeder batch of productie fout. Het blijft immers een ug lab en niet te verwarren met de pharmaceutische industrie met miljoenen apparatuur.
Bovenstaande is inherent aan een keuze om ug producten te gebruiken. Een alternatief is om HG producten te gebruiken maar dan krijg je met het probleem te maken dat misschien wel 90% fake is.
Vervelende is dat iedereen, inclusief mijzelf, toch gevoelig is voor allerlei hearsay en twijfels. Hiermee leid ik de anekdote in. Ik ken een jongen die 2x mijn size is en die zei mij.. "Alles gear is kut" waarop ik zeg wissel het af pak een keer merk x en dan merk y en daarna merk z. Doe ik zelf ook. Waarop hij zei.. "Dat doe ik al maar alles is kut". Maar beste jongen je bent 2x zo groot als ik er gaat vast wat in wat goed is, ja toch?
Conclusie.. Heel veel is maar internet onzin. Nederland is pillen land bij uitstek een beetje vertrouwen dat er ook wel een beetje aas gemaakt kan worden is soms wel op zijn plaats.
Een heel verhaal maar misschien heeft iemand er een keer wat aan en laten we ons niet gelijk meer door het eerste de beste "freaky arms" ecto kneusje of resellertje gek maken.

Amen..
Dat is mooi uitgelegd.

De spijker op zijn kop noemen we dat…

Mochten er nog mensen zijn die nederlandse spreekwoorden en gezegdes kennen.

• Like
Waarderingen: imed
Met ug is de key inderdaad. Afwisselen van merken en zelfs verschillende merken tegelijk gebruiken. Doe dit ook altijd.

Zie eerlijk gezegd het nut niet in om van merk te wisselen. Ik ben eerder van principe dat als je n goed ug lab hebt, je geen reden hebt om te veranderen.
Why change a winning team?
Ik gebruik nu 4 jaar hetzelfde lab en nooit teleurgesteld geweest.
En nee, ik verkoop zelf geen bepaald merk. Noch heb ik enig voordeel met diepte zeggen.
Heb je n goede bron? Dan zie ik geen enkele reden om te veranderen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven