Over elke ug zijn dat soort verhalen. Ervaringen over merken mogen niet besproken worden maar kan je wel inzicht geven en ook een anekdote.
Dit soort verhalen komen, is mijn ervaring, veelal door ecto's die slecht trainen/eten en doorgaans nog jochies zijn van 19-20 jaar die denken dat aas tovermiddelen zijn. Vaak hebben ze nickname's op fora als "freaky arms" etc. Na een kuur komen ze bedrogen uit en is het dus zwaar ondergedoseerd, dit plempen ze dan op diverse fora en de rumor is spread.
Andere redenen zijn resellers van andere merken of simpelweg een slechte poeder batch of productie fout. Het blijft immers een ug lab en niet te verwarren met de pharmaceutische industrie met miljoenen apparatuur.
Bovenstaande is inherent aan een keuze om ug producten te gebruiken. Een alternatief is om HG producten te gebruiken maar dan krijg je met het probleem te maken dat misschien wel 90% fake is.
Vervelende is dat iedereen, inclusief mijzelf, toch gevoelig is voor allerlei hearsay en twijfels. Hiermee leid ik de anekdote in. Ik ken een jongen die 2x mijn size is en die zei mij.. "Alles gear is kut" waarop ik zeg wissel het af pak een keer merk x en dan merk y en daarna merk z. Doe ik zelf ook. Waarop hij zei.. "Dat doe ik al maar alles is kut". Maar beste jongen je bent 2x zo groot als ik er gaat vast wat in wat goed is, ja toch?
Conclusie.. Heel veel is maar internet onzin. Nederland is pillen land bij uitstek een beetje vertrouwen dat er ook wel een beetje aas gemaakt kan worden is soms wel op zijn plaats.
Een heel verhaal maar misschien heeft iemand er een keer wat aan en laten we ons niet gelijk meer door het eerste de beste "freaky arms" ecto kneusje of resellertje gek maken.
Amen..