XXL Nutrition

echt of nep ??

alphen

Novice
Waardering
0
hallo

ik ben nu ruim 3 jaar aan het trainen en heb nu wat anabolen gekocht.
kan iemand mij vertellen of deze echt of nep zijn

alvast bedankt

DSC00756.jpg

DSC00757.jpg

DSC00758.jpg

DSC00759.jpg

hmm ik weet het nog zo net niet. die test heb ik nog nooit in mijn handen gehad dus daar kan ik niet over oordelen. die deca's echter wel. volgens mij moet het label scherper gedrukt zijn. dit lijkt net alsof dit zo uit de printer is komen rollen... ik wil niet zeggen dat het nep is, maar ik zou ze laten staan om die reden

Herstel sorry zit te slapen.

DECA HOUDBAARHEID KLOPT NIET.

2007-20011 shellife is 2jr deze 4....

Klopt wel, begint met 09 en dat is het jaartal, dus 2 jaar!

Galenika is ook OK!

Die CAPS waren dus niet nodig, sowiezo niet, en zo breng je mensen weer in de war.
In vorige topics beaam je dat deze echt zijn, en nu zeg je weer van niet.

Het begin is het jaartal bovenaan (L) en dat is 2009, en de onderste eindigt met het jaartal ofwel 2011, dus OK!

Moet ik werkelijk mijn bril pakken,imo staat er

007----0011

Ben labelcontrole blind aan het worden geloof ik,mijn fout

Je kijkt bijna automatisch naar de laatste cijfers omdat je dat ook bij de onderste doet, maar het is je vergeven ;)

De eerste 2 cijfers is het jaar van productie in dit geval 2009.
De 2 cijfers erna de maand wanneer ze gemaakt zijn en de rest zijn actuele lotnr's.

jaja ik heb er zelf fotooas van geplaatst samen met Klaas van de echte,maar TS had ook ff kunnen zoeken,zat info over......bedankt dat je het me vergeeft bro....zal NOOIT meer gebeuren

Vroegah kon je van Kriel op aan, geen missers...Hij wordt duidelijk oud hehehe.:D

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor jullie reacties. kan ik ze gaan zetten. en dan maar hopen dat het goed komt. jullie horen de resultaten wel.

kriel heeft de latste week gewaakt bij zijn vrouw,en is niet helemaal helder

Terug
Naar boven