Fitness Seller

echt of nep

NLhardcore

Novice
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
100kg
Vetpercentage
15%
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Mon 11 Feb 2013 om 23:53 ----------

http://imageshack.us/photo/my-images/20
[Afbeelding niet meer beschikbaar]3/20130211233707.jpg/

• Topic Starter Topic Starter

GG is echt, en GS ook dat ander ken ik niet, wel zag ik dat GG batch nu zwaar ondergedoseerd is, graag had ik wat meer mensen die dit bevestigen of juist niet?

Heb die GG zelf gebruikt, en ben maar 6kg VVM bijgekomen, voor eerste kuur klinkt dat niet spectaculair..

die cypionaat NIET NEMEN , IS TERUG GEKRISTALISEERD !!! goed begin voor een nieuw merk:( terugbrengen en voor een ander merk kiezen !

ja die goldengear is echt slecht da idee had ik ook dat die onder gedoseert is

---------- Post toegevoegd Wed 13 Feb 2013 om 11:14 ----------

en kan dat veel kwaad dan dat die cypionaat is terug GEKRISTALISEERD vraag het me maar gewoon af

ja die goldengear is echt slecht da idee had ik ook dat die onder gedoseert is

---------- Post toegevoegd Wed 13 Feb 2013 om 11:14 ----------

en kan dat veel kwaad dan dat die cypionaat is terug GEKRISTALISEERD vraag het me maar gewoon af

Ja tuurlijk kan dat kwaad, die kristallisatie is je werkzame stof, en vertel es meer van die GG heb nl nog enkele vials van deze liggen, en twijfel om ze nog te gebruiken..

Op GG gaat de helft goed en de andere helft niet. GS hetzelfde verhaal. Lyy duiken fakes van op. Hoe zou dat nu allemaal komen? Laat jullie toch niet paranoia maken en snap nu eens hoe het werkt. Sinds ik me weer een beetje bezig houd met de aas sectie heb ik al heel wat spammers verwijderd. Ug labs die onderling elkaar beconcurreren en spammertjes 2 gratis vialletjes geven om iets positiefs of negatiefs neer te zetten. Nadeel is dat de goedbedoelde leden die hun spulletjes willen laten beoordelen niks hebben aan de comments en een hoog percentage van de comments volstrekt onbetrouwbaar is.
Jammer dat de ug labs zelf niet inzien dat een sectie als deze op een gegeven moment totaal geen waarde meer heeft en misschien dan wel eens zal verdwijnen.
Het is niet zo bedoeld maar dit is toch een soort platform voor ze waar ze zuiniger mee om zouden moeten springen, in mijn ogen.

gg heeft 1 keer slechten ronden gemaakt komt wel weer goed nam zelf altijd gg nu ff keertje ander merkje

maar die gs en gg zijn prima dat anderen merk ken ik niet wel al paar keer gezien

goed werk tremendes weg met spammers

gg heeft 1 keer slechten ronden gemaakt komt wel weer goed nam zelf altijd gg nu ff keertje ander merkje

maar die gs en gg zijn prima dat anderen merk ken ik niet wel al paar keer gezien

goed werk tremendes weg met spammers

Ja wou ook niet GG gelijk met de grond nagelen, maarja hoor overal eerste kuur 10kilo hier 10kilo daar, miss waten mijn verwachtingen wat te hoog?

Maarja idd wij kunnen ook niet zien wie spammers zijn en wie niet, goed dat iemand er iets aandoet, werd eerlijk gezegd wel wat paranoia betreffende GG..

Hebt pas ook men eerste kuurtje test/deca gedaan van GG en was ook zwaar ondergedoseerd. Na 5 weken overgestapt op GS omdat ik bijna niets merkte. Toen nog 6 kg gepakt. Niet specataculair dus zeker niet voor een eerste kuur...

Op GG gaat de helft goed en de andere helft niet. GS hetzelfde verhaal. Lyy duiken fakes van op. Hoe zou dat nu allemaal komen? Laat jullie toch niet paranoia maken en snap nu eens hoe het werkt. Sinds ik me weer een beetje bezig houd met de aas sectie heb ik al heel wat spammers verwijderd. Ug labs die onderling elkaar beconcurreren en spammertjes 2 gratis vialletjes geven om iets positiefs of negatiefs neer te zetten. Nadeel is dat de goedbedoelde leden die hun spulletjes willen laten beoordelen niks hebben aan de comments en een hoog percentage van de comments volstrekt onbetrouwbaar is.
Jammer dat de ug labs zelf niet inzien dat een sectie als deze op een gegeven moment totaal geen waarde meer heeft en misschien dan wel eens zal verdwijnen.
Het is niet zo bedoeld maar dit is toch een soort platform voor ze waar ze zuiniger mee om zouden moeten springen, in mijn ogen.

Hier heb je nog es wat aan!
Maar, zijn er nu wel of geen fakes van gg, gs, lyy?
Pfff... Zijn er nog betrouwbare bronnen? En als ze er al zijn, vragen ze nog goed door ook... $$$
'T Is crisis voor iedereen...

fake's zijn der altijd ook ug alleen ug veeeel minder want ik ken thuis ook me leegen gg gs lyy bij vullen met oli en verkopen

maar als jij iemand heb die beetje veel verkoopt zit je vaak goed

Goed uitgelegt:)

ik had hier voor ook GG was 8 weken verder en pas 2 kilo aangekomen heb dat spul toen om kunnen ruilen voor GS spullen die ik nu overhoud voor de volgende kuur .
want heb nu deze spulle en tot nu toe 1 kilo aan gekomen in ongv 1 week ben nu een week bezig met dianabol 40 mg p dag en heb al 2 x 2 ml testo e en deca gezet

heb trouwens die cypionate die terug GEKRISTALISEERD was om geruild voor ethnaat

maar ik dacht dat dit organon was maar blijkbaar dus spectrum iemand daar ervaring mee ?????

Terug
Naar boven