MuscleMeat

Echte hgh

Apke

Novice
Waardering
0
Ik heb zelf echte hgh bemachtigt 10 spuiten van het merk norditropin hgh ( Nederlandse Apotheker).

Het zijn spuiten van de 10mg variant nu is mijn vraag hoeveel moet ik per dag toedienen maximaal ?

Mij is zelf aangewezen om 1.3 per dag toe te dienen om dat het vele malen sterker is dan de normale hgh variant

Hoe meer hoe beter, afhankelijk van wat je portemonnee toe laat.

• Topic Starter Topic Starter
Oke bedankt , en het is niet goedkoop helaas ...

---------- Toegevoegd om 17:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:48 ----------

Zou ik het combineren met t3 voor betere resultaat ?

Nee , voeg insuline en AAS toe voor groei.

Minimum 2iu, 1iu voor shape te behouden en vet tegen te gaan.

Succes

Heel erg bedankt boys

---------- Toegevoegd om 20:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:47 ----------

Wat zal nog voor een betere resultaat bezorgen

Slin bij prikken :) en hoge dosis test.

Test.. Wel veilig met dit ?

Zo bedoelde ik het niet , lol weet genoeg er over maar ik bedoel qua hoogte dosis van hgh

Wat moet 't toch fijn zijn om achteloos een ruime 1000 + euro uit te geven aan iets waarvan je geen idee hebt wat je er mee moet. Yes, me jelly.

.:h

Laatst bewerkt:
Gozer lees je wel ff nog iets beter in. Denk dat je net niet alles weet. Zeg ik dan heel netjes. Word wel ff heel makkelijk gezegd dat je er slin bij moet zetten. Beetje belachelijk.

inb4 op hypo

godsamme, deze man weet niet eens hoe hij normaal 'hgh' moet zetten en gelijk zeggen SLIN bij prikken?
het is zijn eigen keuze een dergelijke kuur naast lopen is wel zo normaal. Maar ga je eerst flink bij lezen

Echte HGH is in kleine dosissen al heel effectief. Zie bijvoorbeeld dit artikel:http://www.ergogenics.org/anabolica256.html

Kijk bijvoorbeeld naar groep C&D in onderstaand plaatje
ghplust.gif

Groep D gebruikt de dubbele dosis AAS t.o.v. groep C terwijl groep C met de helft minder vergelijkbare resultaten boekt door enkel 1.27 IU HGH extra per dag.

Lees het artikel en trek je conclusies.

godsamme, deze man weet niet eens hoe hij normaal 'hgh' moet zetten en gelijk zeggen SLIN bij prikken?
het is zijn eigen keuze een dergelijke kuur naast lopen is wel zo normaal. Maar ga je eerst flink bij lezen

Hoe vroeg enkel wat voor een beter resultaat zou zorgen. Mogen we daar dan niet op antwoorden ?

Terug
Naar boven