MuscleMeat

Echtheid AS/Hoe testen?

Seppe

Cool Novice
Waardering
0
Wil eerst zeggen dat het niet de eerste keer is dat ik kuur. Heb gekuurd met deca en sustanon en daarna ook nog in combinatie met winstrol.
De deca en sustanon waren echt want heb die zelf bij apotheker gaan halen. De winstrol bleek ook echt te zijn want dat voelde ik.

Maar nu volgende keer zou ik met testex kuren, hoe weet ik nu of deze echt is? Hij lijkt echt (al nagekeken)! Vermits ik combineer is het niet echt logisch om te zien of en hoe hard hij werkt. Ik hoor soms dat iemand ze laat testen... Hoe en waar?

De voornaamste vraag ging over thaibol, had dianabol besteld maar heb uiteindelijk thaibol (BD) gekregen. Het potje (etiket) en pillen kloppen bijna volledig... Enkel het gouden hologram op het etiket ontbreekt. Is hij dan altijd nep? Heb gelezen dat je het kan testen met zwavelzuur... Wil dat dus doen maar hoe kom ik in godsnaam aan enkele druppels hoog geconcentreerd zwavelzuur?

eens vragen aan iemand die labo werkt of chemie studeert

• Topic Starter Topic Starter
Zou dat doen als ik zo iemand kende...

Eeeehm...ik ben toevallig chemisch laborant en heb nog toevalliger geconc. zwavelzuur in huis ;) :D

Ah zo, dan moeten we iets kunne regelen, niet?!

Navy zei:
Raar he dat ie het gelooft?????
Je verwacht dat je serieus antwoord krijgt op een heel normale vraag.
Maar dit gaat weer nergens over. damn

greetz

Als ik me goed kan herinneren is Leviathan ook echt chemisch laborant :rolleyes:

Of ik het nu geloof of niet, ik zoek er een oplossing voor... Heb geen zin om thaibol te gaan nemen als het niet werkt (wie weet wat voor rommel er inzit)...

Zal wel tot een oplossing komen...

Moest er iemand een serieuse reactie hebben, altijd welkom...

maak eens duidelijk foto's potje langs alle kanten en pic van pilletje daar kunnen er hier een paar wel van zegge dat het echt of fake is komen ze er niet uit zoeken we wel naar oplossing

bocca zei:
maak eens duidelijk foto's potje langs alle kanten en pic van pilletje daar kunnen er hier een paar wel van zegge dat het echt of fake is komen ze er niet uit zoeken we wel naar oplossing

Jepz ik heb ze ook gehad chte 100% procent ik weet bijna zeker als ik ze zie of ze echt zijn of niet post foto pan potje alle kanten, foto van deksel en foto van pil van alle kanten ;)

Zal proberen zo snel mogelijk foto's te nemen... Gaat wel enkele dagen duren want moet eerst een digitaal fototoestel zoeken...

alvast bedankt.

ongeloofwaardig is het niet maar kan u producten testen op hoeveelheid ook?

Je kan testkitjes kopen waar ook *** mee wordt getest.

Bij DBOL geeft dit ook een verkleuring namelijk licht paars.

De kits kan je kopen bij www.azarius.nl

Succes.

Verder zijn er wel andere testkits in omloop voor de vloeibare middelen maar daar kan ik geen informatie over geven.

bocca zei:
ongeloofwaardig is het niet maar kan u producten testen op hoeveelheid ook?

Is wel mogelijk mbv een gaschromatograaf...dan heb je zuivere as nodig als richtlijn om een piek te creeren...daar kun je dan de geteste middelen mee vergelijken...in geval van onzuiverheid krijg je meerdere pieken.

Maar dan heb je ook nog toestemming van je baas nodig...dat zal in mijn geval niet lukken....

Thanx voor de reactie's!

Was er niet ergens een lab waar je zooi heen kon sturen en dat ze het voor een bescheiden prijs testen?

.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven