Fitness Seller

Ecocheques (België)

Timmeeh

I feel like a monster
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
1.024
Lengte
1m84
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Beste medebelgen

Het is weer zover, ik heb nog een lading ecocheques ontvangen van mijn werkgever waardoor mijn totaal nu op 438€ staat van die krengen die je bijna niet kwijt kan.

Nu zat er een foldertje bij, en daar staat dat ze geldig zijn op www.sportsdirect.com . Ik zou daar dus graag daar wat sportsgear willen bestellen,maar als ik naar die site ga kom ik op een site uit de uk uit?

Zijn er soms toevallig dbb'ers hier die daar al iets hebben aangekocht met deze bitches, en hoe hebben jullie dit dan gedaan?

Gewoon die eco checks verkopen?

Wat een fail zijn die ecocheques eigenlijk. Mail die winkel eens en vraag of ze ecocheques aanvaarden.

Ga naar decatlon ofzo..
Je kan er alles mee kopen, in ieder geval veel.

Kan je dan online betalen met ecocheques? o.O

Enige wat ik weet is dat je in AS Adventure veel kan kopen met ecocheques.

kent geen ecocheque wel maaltijdcheqeu

Beste medebelgen

Het is weer zover, ik heb nog een lading ecocheques ontvangen van mijn werkgever waardoor mijn totaal nu op 438€ staat van die krengen die je bijna niet kwijt kan.

Nu zat er een foldertje bij, en daar staat dat ze geldig zijn op www.sportsdirect.com . Ik zou daar dus graag daar wat sportsgear willen bestellen,maar als ik naar die site ga kom ik op een site uit de uk uit?

Zijn er soms toevallig dbb'ers hier die daar al iets hebben aangekocht met deze bitches, en hoe hebben jullie dit dan gedaan?

Ik bied je 150€ :cool:

Weeral zo'n miskleun om ons netto meer te kunnen geven met daarbij een sturende werking.
Gelukkig krijg ik er geen, maaltijdcheques zijn wel van 6 naar 7 euro gegaan ipv het krijgen van ecocheques.
Die mogen ze ook afschaffen en het op mn rekening zetten.

Terug
Naar boven