AndroidHealthClinic

Ecto's op instagram

Moeten deze mensen kapot sterven?

  • ja

    Stemmen: 26 35,6%
  • ja

    Stemmen: 9 12,3%
  • nee (ik ben zelf ook ecto en post foto's op instagram. Ik zal dus ook binnekort kapot sterven)

    Stemmen: 38 52,1%

  • Totaal stemmers
    73

Bezoekers in dit topic

Nickje

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
24 jan 2012
Berichten
593
Waardering
289
Lengte
1m74
Massa
91kg
Vetpercentage
11%
Kan iemand mij uitleggen wat dat tegenwoordig is met die ecto mannetjes en magere wijven op instagram?

Mannetjes die 6 maanden trainen, 60 kilo squatten en vervolgens zichzelf de hemel in prijzen alsof ze een of ander fitnessmodel zijn terwijl ze fking ecto zijn. En dik doen in de sportschool met hun fassion simeon panda tanktop. Kunnen die lui niet sterven ofzo?

Dan heb je nog die wijven van 40 kilo bij 1.70 die in een of ander stylish fitness pakje loopt en vervolgens een foto plaats op instagram met #abscommingout. Ja vindt je het gek, je zien eruit alsof je uit auschwitch komt paupermongool.

Die lui lopen alleen maar in de weg met hun cameratje. Opdonderen. Train gewoon normaal of ga weg en sterf ofzo.

Nog meer mensen die zich ergeren aan dit paupervolk?
 
toegevoegd
 
voorbeelden van die instagrams? kunnen we lachen:D
 
Klopt, vooral die 'fitchicks' zijn vervelend. Zijn net 3 keer in de sportschool geweest en iedere dag moeten er foto's van hun workout, eten of een spiegel selfie geplaatst worden... met 100000 tags over hoe fit ze wel niet zijn. O ja, natuurlijk niet vergeten 'fit' voor je naam te zetten!
 
Kan iemand mij uitleggen wat dat tegenwoordig is met die ecto mannetjes en magere wijven op instagram?

Mannetjes die 6 maanden trainen, 60 kilo squatten en vervolgens zichzelf de hemel in prijzen alsof ze een of ander fitnessmodel zijn terwijl ze fking ecto zijn. En dik doen in de sportschool met hun fassion simeon panda tanktop. Kunnen die lui niet sterven ofzo?

Dan heb je nog die wijven van 40 kilo bij 1.70 die in een of ander stylish fitness pakje loopt en vervolgens een foto plaats op instagram met #abscommingout. Ja vindt je het gek, je zien eruit alsof je uit auschwitch komt paupermongool.

Die lui lopen alleen maar in de weg met hun cameratje. Opdonderen. Train gewoon normaal of ga weg en sterf ofzo.

Nog meer mensen die zich ergeren aan dit paupervolk?

Zeikwijf
 
  • Like
Waarderingen: mat
Gestemd op optie 3.
 
Kan iemand mij uitleggen wat dat tegenwoordig is met die ecto mannetjes en magere wijven op instagram?

Mannetjes die 6 maanden trainen, 60 kilo squatten en vervolgens zichzelf de hemel in prijzen alsof ze een of ander fitnessmodel zijn terwijl ze fking ecto zijn. En dik doen in de sportschool met hun fassion simeon panda tanktop. Kunnen die lui niet sterven ofzo?

Dan heb je nog die wijven van 40 kilo bij 1.70 die in een of ander stylish fitness pakje loopt en vervolgens een foto plaats op instagram met #abscommingout. Ja vindt je het gek, je zien eruit alsof je uit auschwitch komt paupermongool.

Die lui lopen alleen maar in de weg met hun cameratje. Opdonderen. Train gewoon normaal of ga weg en sterf ofzo.

Nog meer mensen die zich ergeren aan dit paupervolk?

Ergeren aan dat soort dingen doe ik me niet echt want gebruik gewoon weinig sociale media. Sociale media worden nu eenmaal door velen gebruikt om krampachtig zichzelf een bepaalde identiteit aan te meten.

Zelf heb ik, omdat ik er dus amper actief op ben, geen last van.
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
hahaha echt verschikkelijk idd !!!!

#FITDUTCHIES

kutvolk
 
haha u mirin?

gr fitwalnut #from #walnut #to #coconut #buff #fitlife #awesome #gymlife #fitwalnut #like #share #comment #awesome #buff #5% #i #am #the #new #zyzz
 
Klopt, vooral die 'fitchicks' zijn vervelend. Zijn net 3 keer in de sportschool geweest en iedere dag moeten er foto's van hun workout, eten of een spiegel selfie geplaatst worden... met 100000 tags over hoe fit ze wel niet zijn. O ja, natuurlijk niet vergeten 'fit' voor je naam te zetten!


LOL ,vandaag ook weer wannabee fitchicks in de gym

volledig XXL full pro gekleed and no muscle was seen that day :roflol:
 
de echte crossfit chicks waren er ook :heart:
 
Back
Naar boven