Fitness Seller

Ed

Lijkt een wat vreemde lichaamsbouw te hebben. Gigaschouders, kleine triceps, ontspannen lijkt hij geen brede rug te hebben.
Maar toch net iets gespierder dan ik :D

Er werd toen betere muziek gedraaid, dan nu in mijn sportschool.

Lijkt een wat vreemde lichaamsbouw te hebben. Gigaschouders, kleine triceps, ontspannen lijkt hij geen brede rug te hebben.
Maar toch net iets gespierder dan ik :D

Daar is onze bb kenner hoor. Is er wat mis met jouw zichtvermogen? Die man heeft grote tryceps en een brede rug. Dat is gewoon duidelijk te zien. By the way, prof bber word je niet zomaar ;)

Zon monster is het nu toch niet meer?

hij is volgens mij gestopt/geminderd door gezondheidsklachten?

Sinds die uitnodiging voor de O die niet doorging niks meer van gehoort

ben je m wel eens in reallife tegengekomen?

Zeker in nijmegen op een wedstrijd, daar deed hij een gastoptreden , samen met Jean Peare Flux, hij kwam op met mister lover lover. Iederen die daar is geweest die zou nu niets negatiefs zeggen. Hij had de hele zaal plat. (+\- 13 jr geleden).

Mooiste optreden ooit

nog recente fotos van hem ?

is ondertussen ook al een stuk in de veertig zeker...?

Hoe kan het dat hij in dat filmpje toch een sixpack heeft maar een vrij opgeblazen buik? Zijn buik is niet straks zeg maar alleen komt de sixpack er wel doorheen. Heb dit al eens eerder gezien hoe komt / kan dit?

Kan meerdere redenen hebben. HGH die de organen naar buiten drukt, waardoor de buik bol is en toch zichtbare buikspieren hebt. Ook van veel koolhydraten gaat je buik opzetten en deze kerels eten er nogal wat.

Zeker in nijmegen op een wedstrijd, daar deed hij een gastoptreden , samen met Jean Peare Flux, hij kwam op met mister lover lover. Iederen die daar is geweest die zou nu niets negatiefs zeggen. Hij had de hele zaal plat. (+\- 13 jr geleden).

Mooiste optreden ooit

Heb ik gezien. Zag er goed uit.

Ed is zeker geen kleine jongen. Die man stond er altijd goed bij en wist van zichzelf ook dat hij bij de pro's niet door kon breken ivm zijn lichaamsbouw en massa te kort en wat kleine definitie's die hij niet kan laten zien. Dit is wat hij zelf zegt iig.

Met die t bar rows. K*thoer haha

Super vriendelijke kerel, mee gepraat op FIbo, hij bleef maar praten.
Heeft nu een eigen sups lijn , en is door hartproblemen ( gezondheid ) moeten minderen, weegt nu een 10kg minder.

Terug
Naar boven