- Waardering
- 99
- Lengte
- 1m80
Ik heb door het trainen veel eelt gekregen aan me handen nou vind ik dit totaal niet mooi
hoe haal ik dit weg
hoe haal ik dit weg

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja. Eeltmesjes zijn bijna hetzelfde. En onder de douche wordt je eelt lekker zacht waardoor je het makkelijk weghaalt, en waardoor het niet scheurt. Scheuren in je eelt zijn naar, geneest vaak traag omdat het eelt slecht doorbloed is
Tegen die tijd kan je het opnieuw gaan weghalen. En je haalt het in laagjes weg he, niet alles in 1x....Eelt is weg, over een.tijdje is het zomer lekker zweten heb.je blaren ....
Yep, doe ik ook altijd.
Nog nooit gehad, je moet natuurlijk ook niet te diep gaan of teveel kracht zetten. Gewoon rustig erover heen halen.Wat je kan doen is Eelt Créme van scholl gebruiken en vervolgens week later met een vijl onder de douch eelt weg vijlen... Pas wel op dat je niet te ver door gaat..
Snijden zou ik zeker niet doen, je hebt dan eerder kans dat je je in ''levend'' vel snijd![]()
Dan heb je vast zo weinig eelt dat het nooit gescheurd oid is. Teveel eelt heeft geen voordelen.eelt is een goed ding, meer grip tijdens het liften![]()