MuscleMeat

eelt handen

Onder de douche met een oud scheermesje

Onder de douche weken en soms je het er zo afhalen als het goed zacht is maar ze hebben er ook wel speciale eelt verwijder mesjes dingen voor. (weet de naam zo niet:P)

Baar krachtiger vasthouden = geen eelt

Eeltschaaf of vijl heet het.

Wegsnijden, puimsteen, scrubcrème en een hydraterende crème. Liefst in deze volgorde.

Koesteren.

Eelt is weg, over een.tijdje is het zomer lekker zweten heb.je blaren ....

• Topic Starter Topic Starter
met wat kan ik ze weghalen ?

Het helpt vaak ook om te zorgen dat de halter op de goede plek in je handen ligt. Meer op de eerste kootjes van je vingers inplaats van je palm. Op die manier ontstaat er ook minder eelt en inderdaad een teveel aan eelt weghalen. Anders gaat de huid dubbel zitten en ontstaan er blaren.

Ja. Eeltmesjes zijn bijna hetzelfde. En onder de douche wordt je eelt lekker zacht waardoor je het makkelijk weghaalt, en waardoor het niet scheurt. Scheuren in je eelt zijn naar, geneest vaak traag omdat het eelt slecht doorbloed is

Eelt is weg, over een.tijdje is het zomer lekker zweten heb.je blaren ....
Tegen die tijd kan je het opnieuw gaan weghalen. En je haalt het in laagjes weg he, niet alles in 1x....

Wat je kan doen is Eelt Créme van scholl gebruiken en vervolgens week later met een vijl onder de douch eelt weg vijlen... Pas wel op dat je niet te ver door gaat..
Snijden zou ik zeker niet doen, je hebt dan eerder kans dat je je in ''levend'' vel snijd:eek:

elke dag koko's olie gebruiken

eelt is een goed ding, meer grip tijdens het liften :p

Wat je kan doen is Eelt Créme van scholl gebruiken en vervolgens week later met een vijl onder de douch eelt weg vijlen... Pas wel op dat je niet te ver door gaat..
Snijden zou ik zeker niet doen, je hebt dan eerder kans dat je je in ''levend'' vel snijd:eek:
Nog nooit gehad, je moet natuurlijk ook niet te diep gaan of teveel kracht zetten. Gewoon rustig erover heen halen.

scheurt alleen bij mij als ik eraan zit te prutsen (deed ik soms uit verveling)

Terug
Naar boven