XXL Nutrition

Een basis

yannieck09

Novice
Waardering
0
Lengte
1m53
Massa
47kg
Hallo,

Na een topic over dumbbell oefeningen, ben ik na het lezen van de reacties maar mijn doel gaan veranderen. Niet meer om te showen dat ik sterker ben, maar om een goede basis te creeren. Voor later voor het echte werk.

Stats:

153 cm lang
46/47 kilo
15% ongeveer

Omtrek:

Kuiten: 33cm
Benen: 44cm
Arm(Biceps, rechts): 26 cm
Taille: 69

Doel:

Enkele centimeters meer van armen, benen en buiten.
Eerst op 50 kilo en dan steeds meer

Voor de duidelijkhied ik heb geen apperatuur, ik heb twee dumbbells van 3 kilo. Lees mijn andere topic waarom. ;)

Tips hoe ik aan moet pakken, ik ga een bodyweightschema opstellen met een paar dumbbells oefeningen. Kan iemand een voorbeeld geven hoe het er ongeveer uit kan zien?

Mvg,
Yannieck!

zelf zoeken en lezen naar bodyweight oefeningen. En je kan toch op zen minst wel 2 dumbbells aanpassen waar je zelf het gewicht kan op/afdraaien. Met twee keer 3kilo heb je niks...

Damn... je kan toch zelf ook wel bedenken dat trainen met 3 kilo gewichten niet opschiet?

met 3 kg kom je inderdaad niet ver maar er zijn altijd alternatieven. als je gaat squaten met 2 dumbbells van ieder 3 kg zul je geen vooruitgang boeken. dus, wat kan je doen om het zwaarder te maken terwijl je geen gewichten hebt?

veel mensen zullen dit vreemd vinden, maar pak gewoon een tas, en doe daar zoveel mogelijk zware dingen en, doe die om, en ga daar mee squaten, is altijd beter dan bw.

Laatst bewerkt:
met 3 kg kom je inderdaad niet ver maar er zijn altijd alternatieven. als je gaat squaten met 2 dumbbells van ieder 3 kg zul je geen vooruitgang. dus, wat kan je doen om het zwaarder te maken terwijl je geen gewichten hebt?

veel mensen zullen dit vreemd vinden, maar pak gewoon een tas, en doe daar zoveel mogelijk zware dingen en, doe die om, en ga daar mee squaten, is altijd beter dan bw.
Ideaal om de techniek te leren voor later het echte werk, zoals TS zegt! :)

Terug
Naar boven