XXL Nutrition

Een goede mediaspeler!

willem9

Massive Warrior
10.000 berichten
Waardering
761
Beste DBB'ers,

Ik ben op zoek naar een nieuwe mediaspeler. Daarmee bedoel ik dus een soort 'harde schijf' die ik op mijn tv kan aansluiten en dat van daaruit bestanden op mijn tv afspeelt.
Mijn [Link niet meer beschikbaar] is vol. Ik was wel tevreden van de vorige. Echter speelde hij niet zoveel formaten af: geen mkv, x264, etc.. Dus ik zou graag eentje hebben die veel afspeelt. Bovendien maakt me deze nogal wat geluid. Hoe stiller, hoe beter uiteraard maar hij hoeft niet perfect muisstil te zijn als me dat 100 EUR meer gaat kosten. Tenslotte moet hij voldoende capaciteit hebben. Deze (750GB) is volgeraakt op 3 jaar, dus ik zou nu wel zeker 2TB willen hebben.
Ik hoop dat iemand hier op DBB mij kan helpen, want ik heb geen idee waar en hoe ik daar juist naar moet zoeken.

Thanks alvast!

Ik heb de AC Ryan PlayonHD, speelt alles af en er komen zo nu en dan firmware updates. Deze fungeert ook als een NAS, echter gaat het kopieëren niet zo snel wat wel vervelend kan zijn. Er zit Picasa op en je kunt praktisch elke internetradio ontvangen.

Zelf heb ik de nieuwste firmware niet omdat ik de oude beter vind, maar de nieuwste heeft ook Youtube erop. Je kan ook de PlayonHD Mini kopen als je minder wil uitgeven, deze is kleiner en heeft minder opties.

Een andere keuze is de Mede8er, komen ook goed uit de reviews.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb de AC Ryan PlayonHD, speelt alles af en er komen zo nu en dan firmware updates. Deze fungeert ook als een NAS, echter gaat het kopieëren niet zo snel wat wel vervelend kan zijn. Er zit Picasa op en je kunt praktisch elke internetradio ontvangen.

Zelf heb ik de nieuwste firmware niet omdat ik de oude beter vind, maar de nieuwste heeft ook Youtube erop. Je kan ook de PlayonHD Mini kopen als je minder wil uitgeven, deze is kleiner en heeft minder opties.

Een andere keuze is de Mede8er, komen ook goed uit de reviews.

Thanks. Zal er straks eens fatsoenlijk naar kijken!

Nog mensen met andere ervaringen?

Ik heb een LG mediaplayer (zonder HDD) Deze speelt alle bestandtypes af, dus ook mkv en x264. verder uiteraard ook fotos en muziek. je kunt ook streamen vanaf je pc, en youtuben e.d. via lan of wan

http://www.lg.com/ae/it-products/external-hard-disk/LG-portable-multi-media-player-DP-1.jsp
zonder HDD kost ie 79 euro bij de bcc

maar btw, je mediaplayer is vol en dus ga je een nieuwe kopen? je k*tn vaak toch ook gewoon een externe harde schijf er in pluggen dmv usb?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter

Ik zie vaak dat die media spelers zelf geen capaciteit/geheugen hebben. Sluit je daar dan gewoon een externe HDD op aan?

Ik heb een LG mediaplayer (zonder HDD) Deze speelt alle bestandtypes af, dus ook mkv en x264. verder uiteraard ook fotos en muziek. je kunt ook streamen vanaf je pc, en youtuben e.d. via lan of wan

http://www.lg.com/ae/it-products/external-hard-disk/LG-portable-multi-media-player-DP-1.jsp
zonder HDD kost ie 79 euro bij de bcc

maar btw, je mediaplayer is vol en dus ga je een nieuwe kopen? je k*tn vaak toch ook gewoon een externe harde schijf er in pluggen dmv usb?

Bedankt voor de input.

Ik zou hem inderdaad wat kunnen uitbreiden, maar ik zou ook graag eentje hebben die wat meer bestanden afspeelt.

Heb zelf de Xtreamer.

ook heel multifunctioneel ding met regelmatig updates

www.xtreamer.nl voor info geloof ik

Laatst bewerkt:
Ik zie vaak dat die media spelers zelf geen capaciteit/geheugen hebben. Sluit je daar dan gewoon een externe HDD op aan?

Een vriend van me heeft een Popcorn en sluit daar zijn externe HDD op aan. Maar dat lijkt me niet altijd even handig. Maar je hebt dan wel oneindig veel geheugen.

2 Weken geleden de Dune D1 gekocht. Bevalt prima!

1281703510_dune_hd_smart_d1_front_800x400.jpg

http://dune-hd.com/hd_players/current/133-dune-hd-smart-d1.html
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1400484

Een vriend van me heeft een Popcorn en sluit daar zijn externe HDD op aan. Maar dat lijkt me niet altijd even handig. Maar je hebt dan wel oneindig veel geheugen.

ikzelf heb ook een externe HDD eraan hangen.

iets omslachtiger, maar kan me er niet aan storen.

de xtreamer kan een 2,5" harde schijf in, dus mogelijkheid is er, maar uiteraard met zijn grenzen.

dus heb ik liever een externe met veeeel meer capaciteit, dan een interne hdd waarmee ik constant moet vloeken omdat ik hem vol heb :)

denk dat jij ons straks daar het beste een oordeel over kan geven! :D

ik ben tevreden over de lacie cinema

Heb een Eminent EM7080, waarbij ik werk met externe HDD's! Moet eerlijk zeggen dat ik zeer tevreden ben over dit product, speelt zonder moeite echt alles af! Ben nog niks tegengekomen dat deze machine niet aan kan! Ook full BR rips!

Overigens ben ik zo enthousiast dat ik twee collega's vele maanden geleden ook heb overgehaald om zo'n machine te kopen en die vinden het nog steeds één van de beste aankopen die ze ooit hebben gedaan. Voor een relatief laag bedrag heb je een krachtige mediacenter in huis.

(Heb btw geen aandelen in Eminent :-) )

Klopt eminent schijnt wel echt geode shit te zijn, maarja beetje te veel knake voor mij

Terug
Naar boven