MuscleMeat

Een grill kopen..

Brutez

Huge Freak
Waardering
54
Hoi,

Grillen is beter dan bakken en braden, dat weten we (hoop ik) allemaal. Nu wil ik dus een grill gaan kopen alleen ik heb niet echt veel verstand van die dingen. Dus voor de mensen die verstand hebben van grillen, waar moet ik op letten?? En waar kan je het beste zo'n ding kopen en wat kosten ze ongeveer??

Brutez ik neem aan dat je net zo'n keukenprinsesje bent als ik dus ik denk dat je best een grillpan koopt. Is goedkoper denk ik en vooral : is veel sneller afgewassen. Meestal gewoon effe uitspoelen, 1x met sponsje erover en tis al proper !

george formann grill van tellsell schijnt ook echt ideaal te zijn.

Ik heb mijn gietijzeren model laatst bij de marskramer gekocht 5 euri!
George Foremann lijkt mij ook wel wat, maar die bestel ik wel in Amerika ander stekkertje eraan en tel uit je winst heb ze al gezien de echte voor 15$!

inmiddels heb je ook george forman kopies... goedkoper en hetzelfde principe :)

Ik zou wel een lekker grote pakken :D kan er veel onder

Ik ga er ook maar 1 kopen ghehehe ;)

tez ik neem aan dat je net zo'n keukenprinsesje bent als ik dus ik denk dat je best een grillpan koopt. Is goedkoper denk ik en vooral : is veel sneller afgewassen. Meestal gewoon effe uitspoelen, 1x met sponsje erover en tis al proper!

Ben ik het helemaal mee eens. Ik heb zowel een grill als een grillpan, en ik moet zeggen dat ik over de pan het meest tevreden ben. Op een of andere manier krijg je met die grillpan ook echt "gegrilled" vlees, dus een beetje dat barbecue achtige effect. Je weet wel, met donkere/zwarte strepen erop. Het vlees blijft ook echt sappig, zelfs kalkoen of kipfilet wordt niet echt droog.

t*ring, ik krijg nu al honger.

ik heb een grill van tefal werkt perfect en bakt niet aan. :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik heb deze van tefal prima ding 50 euro is ie
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik heb er een van philips, een health grill, met extra groot grill oppervlak, kan er een kilo kip in 1x op grillen :D

Zit ook nog te twijfelen of ik zo'n George foreman ding (of iig dat princiepe) of een grillpan ga halen...

Laatst bewerkt:
ik ga voor de grillpan

kan je kopen bij de V&D e.d.

Wij hebben ook een grillpan en dat werkt idd erg flex! Al moet ik zeggen dat hij nu wel voort aan vervanging toe is.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga dan denk ik voorlopig voor de grillpan, die zullen ook wel een stuk goedkoper zijn dan die apparaten..

ik heb een grill magnetron met een hete lucht oven werkt prima ,het vlees wordt niet droog en lekker gegrillt aan twee kanten.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb gisteren een grillpan gehaald, eigen merk van de Blokker. 27 bij 27 cm en hij koste 18 euro. Werkt perfect :thumbs:

Ik heb ook zo'n pan: doet het prima!

ik heb de george foreman, maakt al je vlees zo droog als iets. ik houd t bij een gewone anti aanbakpan met wat pam.

Terug
Naar boven