AndroidHealthClinic

een kuurtje voor de zomer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
jaja, de zomer komt er weer aan. Eigenlijk ben ik nogal een macho en wil op het strand gaan patsen deze zomer!
Ik ben nu al 2 maanden keihard met gewichten aan het trainen, maar ik zie er nog helemaal niet zo onweerstaanbaar uit als ik zou willen. Ik train nochtans bijna elke dag forsbollen en borstkas. 1x per week train ik ook mijn rug en mijn schouders.
Ik dacht dat ik hier misschien een beetje hulp kan vinden zodat het wat sneller gaat, begrijpen jullie? ;)

Ik kom oorspronkelijk van de kust. Serieus, hebben we helemaal geen behoefte aan op onze stranden, jongens als jij. Dus als je hier goede raad wilt: Bespaar jezelf liever de moeite.

Groene Ferari zei:
jaja, de zomer komt er weer aan. Eigenlijk ben ik nogal een macho en wil op het strand gaan patsen deze zomer!
Ik ben nu al 2 maanden keihard met gewichten aan het trainen, maar ik zie er nog helemaal niet zo onweerstaanbaar uit als ik zou willen.

:rolleyes: beste jongen hoe in godsnaam zou je in 2 maanden een supershape kunnen creeren ???

Lijkt me echt een fake posting.....iemand die zit te stangen...

Lijkt me idd weer een piss take, hoop ik in ieder geval wel voor die persoon.

Groene Ferari zei:
Ik ben nu al 2 maanden keihard met gewichten aan het trainen, maar ik zie er nog helemaal niet zo onweerstaanbaar uit als ik zou willen. Ik train nochtans bijna elke dag forsbollen en borstkas. 1x per week train ik ook mijn rug en mijn schouders.
Ik dacht dat ik hier misschien een beetje hulp kan vinden zodat het wat sneller gaat, begrijpen jullie? ;)
gewoon minstens nog een jaar natural doortrainen met een perfect voedingsschema, wil wedden dat je die niet eens hebt.

praten we over een jaar weer verder.

Haha sneu. Bij ons op de sportschool ook zo iemand, gaat die een half uur bij de borst machine zitten. En komt daar ook niet ****ing weg omdat die persee een half uur borst oefeningen moeten doen. Daarna nog een halfuurtje rug en dan is die klaar. Ach ja alleen de belangrijkste spiergroepen he. :D

Slotje.

Ferrari is met 3 r's

:headbang: Ik hoop echt dat dit een fake post is. Anders DAMN

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven