Wasbeer
Cool Novice
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
- 17%
Ik vraag mij regelmatig af hoe ik mijn bodybuild/fitness levenwijze kan combineren met een gezonde levenswijze. Het valt me op dat ik met mijn huidige voedingsschema en sportschema al een stuk gezonder leef dan de meeste mensen op dit moment doen (ironisch is dat de meeste mensen die elke dag chips eten zeggen dat ik ongezond leef vanwege mijn voedingsschema). Stel ik zou elk extra beetje mee willen nemen voor een gezond leven, welke dingen zou er dan nog meer in het onderstaand rijtje thuishoren? (in het perspectief van een bodybuilder natuurlijk):
- Proberen zo gevarieerd mogelijk te eten.
- Multivitamime pillen nemen
- Genoeg water drinken op een dag
- Buiten krachttrainen ook minimaal 3 keer per week aan cardio doen.
- Visolie supplementen
- Omega 6 pillen
- Elke dag 200 gram groenten, maar wel steeds verschillend. Dus niet elke keer dezelfde 200 gram wokgroenten.
- Elke dag minstens 2 stuks (normale) fruiten. Zoveel mogelijk gevarieerd.
- Niet roken
- Genoeg slapen
Als je deze tips volgt, dan ben je volgens mij al een stuk gezonder bezig dan de andere 99% mensen op de aarde.
Weten jullie nog wat gezond gewoontes die wat kunnen toevoegen aan een gezond leven?
- Proberen zo gevarieerd mogelijk te eten.
- Multivitamime pillen nemen
- Genoeg water drinken op een dag
- Buiten krachttrainen ook minimaal 3 keer per week aan cardio doen.
- Visolie supplementen
- Omega 6 pillen
- Elke dag 200 gram groenten, maar wel steeds verschillend. Dus niet elke keer dezelfde 200 gram wokgroenten.
- Elke dag minstens 2 stuks (normale) fruiten. Zoveel mogelijk gevarieerd.
- Niet roken
- Genoeg slapen
Als je deze tips volgt, dan ben je volgens mij al een stuk gezonder bezig dan de andere 99% mensen op de aarde.
Weten jullie nog wat gezond gewoontes die wat kunnen toevoegen aan een gezond leven?