MuscleMeat

Een vraag over kuur & import

DrabbeR

Novice
Waardering
0
Heey,

Ik vraag mij af of iemand me kan vertellen of het kwaad kan om in thailand anabolen bij de apotheker te halen en die dan per post naar NL te versturen, dit aangezien een vriend van me dat van plan is (omdat hij het niet zelf mee wilt nemen het vliegtuig weer in).

Loopt hij een groot risico om het kwijt te raken of gepakt te worden aangezien hij het naar zijn huisadres stuurt?

Hij is van plan om een kuur in deze richting te nemen/oversturen:

1-10/1-12 weken test ent @ 500 ml p/w (5000ml/6000ml totaal)
1-10/1-12 weken winny @ 40 mg p/d
week 12 en 13, 40 mg nolvadex en eventueel 20 mg clomid
week 14 en 15, 20 mg nolvadex en eventueel 20 mg clomid

en dan natuurlijk een goed voedingsschema e.d. maar dat zit wel goed aangezien hij veel gegained is in de 1,5-2 jaar dat hij traint (endomorph met een beetje trekjes zelfs naar mesomorph) denk wel zo'n 20 kilo of meer al (door goed bulken en trainen)

Dit zal zijn eerste kuur worden dus steekt dit goed in elkaar ongeveer en is het veilig of hebben jullie een beter advies?

Alvast bedankt!!

ik vraag dit uit nieuwsgierigheid en omdat ik zelf ook erg aan het denken ben om zo'n kuur te gaan nemen vroeger of later aangezien ik voor geen meter gain (ik heb de pech een ectomorph te zijn) :D

Je hebt kans dat de doane het onderschept, ik zou het persoonlijk niet het risico nemen.
En wat betreft of jij zo'n kuur moet nemen,
Het blijft je eigen keus maar je bent pas 20, ectomorf of niet je kan met een goed uitgedacht voedingsschemaveel massa winnen.
Wat zijn je stats?

voor een vriend van je. Suuuuuuure..... :rolleyes:
Zelfs Xlarge heeft je door. :D

De kuur an sich vind ik niet slecht. Lekker kalm aan. Wel jammer dat je er de eerste 3 weken geen **** van merkt, dus een frontload...
De nakuur lijkt me ook prima, hoewel 20 mg clomid me aan de lage kant lijkt?

Maarre, 20 jaar en 1,5 jaar trainingservaring, het kan wel. Maar als je zeker wilt zijn dat je lichaam helemaal uitgegroeid is kan je beter 1 of 2 jaar wachten. Kan je in die periode mooi nog een kilo of 10 of 15 gainen ;)

Veilig is kuren trouwens nooit. Je kan alleen de gezondheidsrisico's zo klein mogelijk maken.

En of je problemen krijgt met de douane weet ik niet. Anabolen mag je dacht ik niet zomaar invoeren.... Je kan je afvragen of justitie veel aandacht besteed aan pakketjes met kleine gebruikershoeveelheden, maar het blijft een gok.

Mooi kuur ...................douane !!!!!!!!!!!daar heb je geen last van ,zo groot is dat paketje niet ,er gaan 100.000.000 paketje rond de wereld ,denk je dat ze ieder paketje open maken ........echt niet (scanen )ja wat dan nog ,het is hetzelfde als ik naar beglie of naar duitsland stuur (en die komen altijd aan :P)mooi inpakken die handel ...niet te opvalend(geen kranten gebruiken of iets in die richting,gewoon lekker in pakken....een beetje profesioneel )gewoon verzenden.

• Topic Starter Topic Starter
haha thanks voor de reactie tot nu toe, jah suggesties zijn altijd welkom

een frontload van 750ml eerste 3 weken zou beter zijn?
en met clomid was de dosering normaal niet zo hoog toch, wat is meer gebruikelijk dan 30 of meer? :D
en idd niet te extreem, blijft een eerste kuur, niet dat we gelijk het ziekenboesie moeten bellen :P:D

en tis in eerste instantie idd voor een vriend maar ik overweeg zelf ook die stap (en dezelfde kuur) vandaar, maar daar kom ik voor uit... :P

en zoals jij het zegt klinkt wel logisch rafael.

Weet iemand alleen of een thaise import betrouwbaar is aangezien het gewoon bij de lokale apotheker gehaalt kan worden!?

@ drabber, ik zou maar niet frontladen met drie kwart liter testoseron. leg je gelijk het loodje. misschien met 750 mg.:D

Kleine pakketjes gaan er sneller door dan grotere.

Met jouw 6 liter testosteron kom je toch al aan een flink pakket.

DrabbeR zei:
1-10/1-12 weken winny @ 40 mg p/d

lees ik dit goed ga je 10 of 12 weken winny doen???

dat is te lang makker,neem 6 weken in het begin of neem de laatste 6 weken winny,12 weken is gewoon veel te lang...

ironmike86 zei:
lees ik dit goed ga je 10 of 12 weken winny doen???

dat is te lang makker,neem 6 weken in het begin of neem de laatste 6 weken winny,12 weken is gewoon veel te lang...

Precies mijn gedachte.. 12 weken winstrol?? Veel te lang!

haha excuus ml is een typo en 12 weken is idd lang voor orals hoorde ik, thnx,

ini eder geval thnx voor de reacties :P

Alleen frontload op 750 eerst 3 weken of gewoon op een stabiele 500 houden 12 weken lang? :D

DrabbeR zei:
haha excuus ml is een typo en 12 weken is idd lang voor orals hoorde ik, thnx,

ini eder geval thnx voor de reacties :P

Alleen frontload op 750 eerst 3 weken of gewoon op een stabiele 500 houden 12 weken lang? :D
Nee gewoon frontload op 1000 mg in de eerste week en vervolgens 500 mg/ week zetten.
Zou het op 10 weken houden.

Ok ik denk dat het ongeveer zoiets gaat worden:

Week 1: 1000mg Testo ent p/w
Week 2-10: 500mg Testo ent p/w
Week 7-12: 40mg Winny oral p/d
Week 13-14: 25mg nolvadex & 40 mg clomid p/d
week 15-16: 20mg nolvadex & 30 mg clomid p/d

Over de dosering van nolva en clomid weet ik het niet cker, als iemand tips heeft hoor ik het graag (kon tussen AAS sectie geen soortgelijke kuur vinden vandaar).

in ieder geval zover bedankt :D

volgens mij is clomid alleen in 50 mg/ tabs te krijgen, beetje lastig doseren 40 mg en 30 mg in je nakuur.

DrabbeR zei:
Ok ik denk dat het ongeveer zoiets gaat worden:

Week 1: 1000mg Testo ent p/w
Week 2-10: 500mg Testo ent p/w
Week 7-12: 40mg Winny oral p/d
Week 13-14: 25mg nolvadex & 40 mg clomid p/d
week 15-16: 20mg nolvadex & 30 mg clomid p/d

Over de dosering van nolva en clomid weet ik het niet cker, als iemand tips heeft hoor ik het graag (kon tussen AAS sectie geen soortgelijke kuur vinden vandaar).

in ieder geval zover bedankt :D

Frontload van 1gr test in de eerste kuur:rolleyes: .Heel erg onverstandig imo.Neem gewoon lekker een kickstart als je het al van dag 1 wilt merken.D-boll voor de eerste 4 weekjes.

hmmzzz jah ik weet ook niet of dat slim is voor een eerste, denk een beetje overkill :P vind 500 al aardig (2 flessies) :P

Hmmzzz alleen in 50 mg? tsja dan zal dat maar moeten clomid heeft minder kans op bijwerkingen als nolvadex las ik dus dan zal het wel goed zitten ;)

En nolvadex is wel hoog genoeg (die heb ik express niet te hoog want die heeft meer kans op bijwerkingen las ik hier om me heen) :P

nolvadex

Het is juist andersom clomid geeft meer bijwerkingen dan nolvadex

omfg ja idd nolva is de mildere van de 2 Drabber :)

ah mkay dan had ik eht verkeerd, weer wat geleerd thnQ :D

Terug
Naar boven