Fitness Seller

Een vraag

Waardering
0
Hallo allemaal ik ben vanaf vandaag begonnen en vond dit forum en leek mij het geschikte forum om ama mijn licham te werken..

ik zit alleen met 1 probleem..

ik ben 16 jaar en ben 1.94m en weeg 69 kilo +/-

iedereen zegt tegen mij dat ik pas kan gaan fitnessen als ik veel vet heb omdat ik vet nodig heb om spiermassa aan te kunnen maken..
ik wou jullie hulp vragen wat het beste is om snel buikspieren en armspieren te krijgen.
Mijn vriendin is namelijk model en we willen in julie een fotoshoot doen in dubai, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

GreetZ Dimitri

een manier om snel gespierd te worden bestaat helaas niet.. tenzij je steroids gaat gebruiken (maar met je leeftijd en ervaring in gedachte zeker GEEEN optie)

en wil je mooie buik/armspieren dan zul je toch je hele lichaam moeten trainen, je kan deze spieren natuurlijk wel intensiever trainen dan de rest

wat dat hogere vet% betreft, zullen die "iedereen" toch ook leken zijn op het vlak van voeding lijkt me... met een laagje vet rondom je abs zal je ze toch niet zien
gewoon goed vreten en groeien zul je (begin met 500cal boven je dagelijkse behoefte, gebruik de search voor de berekeningen)

• Topic Starter Topic Starter
Dus als ik het goed begrijp is het wel handig om tog goed te eten maar meer vet heb ik eigelijk niet nodi om mijn buikspieren bv goed te zien ?

Erg bedankt !! ik zit sinds een week op een sportschool ( David Lloyd ) en wil er hard tegen aan gaan maar ik zit ook op voetbal en het valt erg op dat mijn benen gewoon breed zijn maar mijn boven lichaam juist helemaal niet kortom het ziet er niet uit vandaar dat ik mijn buik-borst en arm spieren wil gaan doen !!

prof bodybuilders hebben als ze een wedstrijd doen zo'n 2% a 3% vet percentage.
jij zal rond de 7/8% zitten(even geschat gezien je lengte en gewicht)
dus over dat je meer vet moet hebben om spieren aan te maken weet je nu dat dat dus onzin is. vet kun je ook niet omzetten in spieren.
je krijgt blokjes door een laag verpercentage te hebben.. dat heb je.. dus je moet ze nu al hebben maar je kunt ze zichtbaarder maken door ze te trainen.. cruches.. die armspieren zul je ook gewoon moeten trainen.
kijk even in de trainings sectie hiervoor.
heel veel succes ermee en een gratis advies: train alles! niet alleen buik en armen.

heel erg bedankt !! egt waar ik ben hier super blij mee die geeft mij dat kleine beetje extra om gewoon lekker hard er tegen ana te gaan !!

Opzich ben ik al een sport man ik speel in B1 2divisie voetbal en wil nu ook veel aan mijn lichaam doen!!
ik zal veel op deze site aan wezig zijn en veel van jullie dingen leren !!

Nogmaals heel erg bedankt..

Zijn er mss handige tips voor thuistraining zonder apparatuur?

ThNx:D

ik weet dat je nog een beginner bent maar ik raad je toch aan:

ik weet dat je van voetbal best gespierde benen krijgt en meestal bij voetballers het bovenlijf achter licht.

toch zou ik als ik jou was squatten en deadliften. deze oefeningen zorgen voor stevigheid en balans in je hele lichaam wat heel goed helpt in het voetbal.

ook zijn powercleans voor voetballers uitstekend, omdat je er goed explosief van word.

verder moet je ook je rug niet vergeten te trainen en zeker je schouders niet.

ik zou als ik jou was dus 2 keer per week bovenlichaam en 1 a 2 per week onderlichaam trainen.

bovenlichaam door middel van

bench pres
overhead press
bent over row
chin of pullups of pulldowns
dippen voor triceps
barbell of dumbbell curl

voor onderlichaam zou ik

powercleans
squatten
deadlift
leg raises
rope crunches

zorg dat er iemand is die jou de power cleans kan leren, want het is absoluut geen makkelijke oefening

Heel Heel erg bedankt :cool:

En jah dat iemand me helpt is geen probleem me pa is beheerder van de gym hier en heb hem gevraagd voor hulp en kan fitnesscoache's gewoon vragen voor telkens uurtje begeleiding :D dus dat komt zeker goed..

en dedankt voor het schematje wat je mij hebt gegeven !!

Greetz Dimss

die fitness coaches zullen je niet helemaal afbeulen.. probeer dat dus zelf wel te doen :)
succes!

hahah Zal ik zeker doen !! ik ga er 1000% voor Geloof me !!

ThNx

Fitnessinstructeurs zullen je hoogstwaarschijnlijk geen (power)cleans kunnen leren, maar het zou natuurlijk kunnen dat d'r een tussen zit die er ervaring mee heeft. Verder heeft rnbflavour eigenlijk alles al gezegd:p...

Terug
Naar boven