D danny22 Cool Novice Lid sinds 9 dec 2005 Berichten 92 Waardering 0 24 apr 2006 #1 als het warm is dan heb ik grote tepels en als het koud is dan krimpen ze wat zou dat zijn ?? Klik om meer te lezen...
als het warm is dan heb ik grote tepels en als het koud is dan krimpen ze wat zou dat zijn ?? Klik om meer te lezen...
Sinlath DBB Dancing Queen Elite Member Lid sinds 8 okt 2004 Berichten 4.647 Waardering 2 24 apr 2006 #2 ik denk dat je 100% tepelgevoeligheid hebt! lijkt mij niet echt een teken van gyno, tenzij je schijven/knobbeltjes achter je tepels hebt.
ik denk dat je 100% tepelgevoeligheid hebt! lijkt mij niet echt een teken van gyno, tenzij je schijven/knobbeltjes achter je tepels hebt.
W Worf Oldskool member Elite Member Lid sinds 3 nov 2002 Berichten 3.563 Waardering 85 25 apr 2006 #3 Wat jij beschrijft heeft helemaal niks met gyno te maken. Gebruik de zoekfunctie maar eens. Slotje voordat het een verkapt gare hanenhok topic word!
Wat jij beschrijft heeft helemaal niks met gyno te maken. Gebruik de zoekfunctie maar eens. Slotje voordat het een verkapt gare hanenhok topic word!