XXL Nutrition

Eerste AAS kuur

Rtd.Hotdog

Novice
Waardering
0
Mijn eerste AAS kuur

Ik heb in Turkije Anapolon 50 mg(60 st), Proviron 25 mg(60 st), Sustanon 250 mg(8 st) en Primobolan 100 mh(8 st) gekocht. Ik wist toen niet wat ik nodig had.
Wat raden jullie aan als 1ste kuur.

week 1 t/m 8 : 250 mg sust. (1x per week)
week 1 t/m 8: 100 mg primo. (1x per week)
week 1 t/m3 : 50 mg Anapolon (1 dd 1)

week 1 t/m 8 : 500 i.u. HCG (1x per week)

Nakuur: Nolvadex/clomid

Zou dit wat zijn ?

Martijn

Nee, volgens mij word dat idd niks.

Je had wel 4 a 5 keer zoveel moeten halen.
Dan had het op een kuur geleken.

Ik ken jongens die dit voor onderhoud zetten....nouja, geen sust dan maar wel primo.

maar ik ben er van overtuigd dat MrJ straks nog langs komt met wat goede adviezen :p

Je post eerst dat je met overgewicht zit etc....maar goed ik zal advies geven:D

250mg sustanon is in mijn optiek te weinig maak daar 500mg van,100mg primo is ook wel aan de lage kant...eigenlijk vind ik zoals die kuur er staat 3x niks maar dat is mijn mening!

volgende keer doe je er beter aan om eerst een kuurplan te maken, en daarna pas de middellen te gaan halen, dit is de omgekeerde wereld bro

ik zou zeggen koop een paar sustanonnetjes bij en zet deze om de 5 dagen
10 weken lang

primo haalt niets uit in deze dosis, je moet echt wel naar de 300 toe
anapolon zou ik lekker bewaren voor een anderre kuur of verpatsen als ik jou was

wat zijn je stats ? weet je wel wat er allemaal gebeurd in je lichaam tijdens een kuur? of heb je gewoon een schema van internet gejast ?

groetjes

• Topic Starter Topic Starter
STATS:

1.75
80 kg
12%

Dus: sust om de 5 dagen voor 10 weken (15 stuks totaal)
en 300 primo. Is dat 1x per week 300 mg of 3x per week 100 mg ?

En als bijwerking van de kuur? Kan je statines(=cholesterol verlagers) bv Crestor en een bloeddrukverlager (bv. AII-antagonist: Diovan) en evt plaspillen gebruiken ?

jup, 300 mg primo zou ik dan ook om de 5 dagen zetten, is ook een enanthaat met een halfwaardetijd van 5 dagen
kijk wel uit als je primos in nederland bij ga kopen he!, zit heel veel fake tussen

die medicijnen die je opnoem zou ik niet nemen als ik jou was, je lichaam heeft al genoeg te verduren
en die bijwerkingen horen er gewoon bij bro, als je daar bang voor bent, moet je niet gaan kuren

vertel eens wat meer over je trainingservaring ....

Terug
Naar boven