Fitness Seller

Eerste echte kuur

CasualsKerkrade

Cool Novice
Waardering
0
Hallo allemaal.

Ik heb dit voor ogen:

Week 1-10 250mg primo
Week 1-04 40 mg Dboll
Week 7-11 50 mg winstrol

En ik ben nog over 1 ding aan het denken namelijk;

Een maat van me zet eens in de 2 weken 400mg deca voor onderhoud, zal dit zin hebben bij mij? (na de kuur)

Alvast bedankt.!

Zou je dit schema zelf eens kunnen onderbouwen qua opzet?
Dus hoe je op dit idee bent gekomen

Wordt jij eerst maar eens 21 en wat zijn je stats...

Primo is ook een soort test, zijn genoeg jongens die primo gebruiken.
Maar zoals infinity zei ben ik wel benieuwd hoe hij aan deze kuur komt.
En 250mg primo zal weinig doen bro. Primo zal je toch wat hoger moeten doseren wil je er wat van merken.
Wil je niet hoger gaan, dan zou ik test enth aanraden.

Dude je stats qua kt zijn ook niet indrukwekkend... GA eerst eens aankomen op een natuurlijke manier.

• Topic Starter Topic Starter
Dat is het juist voor mij de keuze tussen test en primo.

Puur omdat primo wat milder is dan bv test eth.
En een vriend van mij is goed gegaan op de primo dus dat heeft ook mee gespeeld (uiteraard zal men ook goed gaan op test)

Verder de kickstart met dboll om echt lekker te beginnen en deze kuur gewoon echt goed te laten starten zodat ik toch flinke massa zal winnen

Verder op het einde de 5 weken winstrol, om op het einde van de kuur toch wat droger komen te staan dan zonder winstrol (goede ervaring met winstrol)

En over de hoeveelheid, ik kan wel meer gaan prikken, maar dan zit ik wel al meteen op de 500mg ipv de 250mg, en denk dat dit voor de eerste echte kuur net wat te zal worden.

Wil je goed advies?

Nog niet gaan kuren!!!

Je bent simpelweg nog te jong!
En buiten dat je stats zeggen genoeg, je hebt je natuurlijke top nog lang niet gehaald!

Denk daar maar eens over na, je gezondheid is het belangrijkste!

Het is maar een idee, maar zou er ipv dat gejammer *niet gaan kuren etc* Niet beter gewoon advies gepost kunnen worden? Kuur gaat hoe dan ook door.

Het is maar een idee, maar zou er ipv dat gejammer *niet gaan kuren etc* Niet beter gewoon advies gepost kunnen worden? Kuur gaat hoe dan ook door.

oke, wat jij wil joh...

In dat geval...

Die winstrol, is dat injecteerbare? Zo niet, zou ik 1 van de 2 orals eruit halen, ze zijn nogal zwaar op de lever.

En de 400mg deca eens in de 2 weken voor onderhoud zou ik ook niet doen, gewoon zorgen dat je een goede nakuur hebt en dat je goed blijft eten na je kuur.

Hoewel ik niet achter je keuze sta, toch succes met je kuur.

is die winstrol 50 mg per dag
is een goede dosis dan

deca om de 2 weken als onderhoud? nog nooit van gehoord
mischien om de 3 maanden een kuurtje met deca bij, maar om de 2 weken?
beter nakuurtje doen en op voeding en training blijven letten

succes nog met je kuurtje

Een maat van me zet eens in de 2 weken 400mg deca voor onderhoud, zal dit zin hebben bij mij? (na de kuur)

Deca hakt lekker op je axis in, ook 200mg per week, dus das wel het laatste wat je in je nakuur wilt hebben! Lekkere slimme maat heb jij dus. Als ie dit nog iets langer doortrekt heeft ie voor de rest van z'n leven rozijntjes als balletjes.
Zucht, de jeugd van tegenwoordig :(

En nu heb ik het niet eens over dat je op je 19e 10weken aan de riods wilt...

maat van me is 33, en denk dat zijn shape 99% van dit board doet kwijlen imo, maar dat doet er niet toe.

Bedankt toch voor de goede raad

maat van me is 33, en denk dat zijn shape 99% van dit board doet kwijlen imo, maar dat doet er niet toe.

Bedankt toch voor de goede raad

Maatje van de RJC hooligans? :rolleyes:

Een goed lichaam staat niet garant voor kennis. Zoals je zelf al aangeeft is hij non-stop aan de roids 'voor onderhoud'. Ik wil niet zeggen dat iedereen het op die manier kan, maar hij zal het nodige zijn lichaam in gepompt hebben. Over het algemeen wil men hier iets verstandiger met zijn lichaam omgaan en geeft men daar advies naar. Daarom denk ik dat je met de adviezen hier beter af bent.

Voor jou is die deca vreselijk onverstandig. Gezien je leeftijd en je stats is dat volledig overbodig. Je zal er meer schade mee aanbrengen dan gains winnen/behouden. Die kuur zal je toch wel doen gezien je posts, maar zet iig die deca uit je hoofd.

400mg deca als onderhoud:( .Kom op zeg.Lees eens wat rond en je komt er gauw genoeg achter wat je wel en niet eventueel misschien bijnaderinzien zou kunnen doen.Wil je mijn advies........kuur verlopig niet.

uit je posts lees ik dat je al besloten hebt om zeker te gaan kuren en je al eens een kuur hebt gedaan ;die deca zou ik niet doen als onderhoud daar vind ik je dus te jong voor (weer die leeftijd he).verder voor je kuur vind ik die primo te laag zou op 500 gaan zitten ;maar misschien is een test of een sust hier beter op zijn plaats .Wat je ook beslist hoop dat je hier nog wat adviezen krijgt en verder succes met je kuur

ik blijf me verbazen hier, echt niet te geloven

Ik ben het met je eens Loo...

Ik begrijp het ook niet meer. Het moet maar allemaal snel tegenwoordig.
Waar is het opbouwen van een goede naturelle basis gebleven.
Ik kuur zelf ook.
Maar goed ik ben 28 en ben 8 jaar bezig geweest om een goed dieet te maken en om mijn traininge, voeding enz optimaal te maken.

Maar nogmaals..
Iedereen moet zijn eigen keuzes maken.
Jammer dat ie niet eerst zijn natuurlijke top haalt.

Ik zou ook wel eens graag zijn voedingsschemawillen zien...

Heeft hij gegarandeert niet eens. Een voedingsschema. Echt iedereen waarschuwt je hier op het forum allemaal mensen die er mee bezig zijn. Waarom neem je de raad niet serieus en wordt wakker. Binnen 5 jaar mag je er nog eens over denken om te kuren als je een goed dieet hebt gevolgt en goed hebt getraint maar nu. ???

oei oei, de boefjes van sterfrade aan de Anabooltjes,

Terug
Naar boven