XXL Nutrition

Eerste Gouden Kooi-baby op komst

flowergrrl

..:: evil bunny ::..
Elite Member
15 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
554
For who's interested... ik volg DGK niet maar vond 't wel raar nieuws...

HILVERSUM - De eerste Gouden Kooi-baby is op komst. Oud-bewoners van de kapitale villa Nadia en Dennis verwachten over zes maanden een kindje.

Dat is te lezen op de website van het veelbesproken RTL-programma.

Het kindje is verwekt in de villa in Eemnes.

Nadia en Dennis verlieten de miljonairsvilla beiden in november. Door hun vertrek maken ze beiden geen kans meer op de villa, de hoofdprijs van 1 miljoen euro en de goedgevulde jackpot.

nu.nl/achterklap | Eerste Gouden Kooi-baby op komst

Fijn.

wel frapant ook weer degene die dit moet melden :P

Wist niet dat AnimalLegs Dennis heete.

nadia is een beest in bed

Nasty shit, je zou maar dat kind zijn.. kun je zien hoe je ouders elkaar lekker aanpakte.

Wat hebben onze N buren toch met die gouden kooi shit

Het is een grandioos k*tprogramma.

Waarom dit topic dan? Typisch geval van LB. Zou me niets verbazen dat deze idioten geld hebben gekregen van de programmamakers om een kind te produceren

• Topic Starter Topic Starter
Zoals ik al zei, omdat ik het wel raar nieuws vond.

Ik vind het geen nieuws. Eerder een story-verhaal. Dus nieuws waar geen enkele normale sterveling op zit te wachten.

Waarom dit topic dan? Typisch geval van LB. Zou me niets verbazen dat deze idioten geld hebben gekregen van de programmamakers om een kind te produceren
:roflol: Dat lijkt me wel erg sterk.. misschien dat ze geld hebben gekregen om te ballen voor(?) de camera.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind het geen nieuws. Eerder een story-verhaal. Dus nieuws waar geen enkele normale sterveling op zit te wachten.

OK, als ik jou daarmee gelukkig maak: ik postte dit omdat ik het een raar Story-onderwerp vond en omdat sommige gasten op DBB wél naar DGK kijken.

Zo goed?

Terug
Naar boven