Fitness Seller

eerste idee

uruk-hai

Cool Novice
Waardering
0
Ik train een 5 tal jaren en zou een kuurtje willen doen. Ik wil droge massa aanzetten en deze zoveel mogelijk houden. Dus is het idee windstrol only 6 weken 40 mg. Nadien nolvadex 20mg drie weken.

Voordat er weer talloze reactie komen van dat een test kuurtjes beter is.
Uruk, winny only is opzich geen slechte kuur, met een goede dieet kom je een heel eind. MAar het zla jouw niet de gains opleveren van een test kuurtje, maar dat is jouw doel ook niet.

IIG succes ermee kerel.

• Topic Starter Topic Starter
Doel is 4-5kilogram droge massa overhouden.

Dat heb je goed bedacht;)

Winny levert droge kwalitatieve massa op die er na de kuur ook blijft zitten .
Je zult wel geen 10 kg bijkomen maar een paar kilo erbij en een daling in bf
Maar een droge harde look kan wel bekomen worden met winny mits een goed dieet en training tuurlijk

Veel sucses

:wl:

Thanx voor de reacties.

zorg dat je voedingsschema goed in orde is, zorg voor voldoende rust, en als je training dan in orde is zal je met deze kuur je doel wel behalen.
ik wens je veel succes :D

pas op want winny= haarverlies...enfin als je jong bent en het is je eerste kuur zal dat nog meevallen

moet je met winny kuur hoog of laag in je carbs gaan zitten???

pas op want winny= haarverlies...enfin als je jong bent en het is je eerste kuur zal dat nog meevallen

Hangt dan ook weer van persoon tot persoon af. Dat is niet blijvend hé.
Verder zou je het niet op 50mg per dag zetten?

Deze zomer zo een nette 7 kilo gepakt en 3 van overgehouden. (nadien nog wat zitten cutten)

50mg ja heb al veel gelezen dat dit de normale dosis is maar ik denk dat 40 moet volstaan voor een eerste keer.

ik persoonlijk zou toch 50mg/dag nemen, voor een winny-only kuur zou je minstens toch zoveel per dag moeten nemen wil resultaat zien...

maar hey, wil je maar 40 nemen ook goed hoor...

Zal daar nog eens over nadenken, heb toch wat winny over normaal.
Wat denkt de rest hierover?