XXL Nutrition

Eerste injectkuur Sustanon

Dannnn

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
90kg
Vetpercentage
10%
Ervaring ; 3/4 jaar
kuurverleden; Anavar/Winstrol
Stats: 1.78m 85kg 15%

Ik heb besloten om aan een inject kuur te beginnen, een massakuur.

Ik zit te twijfel tussen een test e only of een sustanon only, dosering ben ik nog niet helemaal uit.

Ik wil geen orals toevoegen aan de kuur. Ik twijfel tussen test e en sustanon.

Nu weet ik dat een eerste keer test e only goed op gegained word over het algemeen, maar het feit dat sustanon ook kortere esters bevat en sneller inkickt spreekt mij ook erg aan.

Wat kunnen jullie mij adviseren en is nolvadex 4 weken genoeg pct

Laatst bewerkt:
Test e 500mg EW 1-10
of 2de optie Test e 250 mg EW 1-12 - deca 200 mg EW 1-10 kom je ook al ver mee met een beetje geduld :)
kzou de sust laten voor als je wat meer ervaren bent.

lekker 12 weken test op 500 mg per week.

Check ander mijn topic met voorstel eerste kuur.

15 % is wel veel om een massakuur op te beginnen, als je pech hebt eindig je dan als een chubby c*nt op 18 %, maar moet je zelf weten uiteraard.

Verder zou ik voor TestE gaan, Sust is toch al gauw EOD zetten en als je dan goed last hebt van virgin muscles heb je dus een tijd lang constant overal pijn, lijkt me de moeite niet waard :P Nolva 4 weken zou genoeg moeten zijn ja. HCG 2x per week 500 iu er nog bij en je bent good to go.

15 % is wel veel om een massakuur op te beginnen, als je pech hebt eindig je dan als een chubby c*nt op 18 %, maar moet je zelf weten uiteraard.

Verder zou ik voor TestE gaan, Sust is toch al gauw EOD zetten en als je dan goed last hebt van virgin muscles heb je dus een tijd lang constant overal pijn, lijkt me de moeite niet waard :P Nolva 4 weken zou genoeg moeten zijn ja. HCG 2x per week 500 iu er nog bij en je bent good to go.
++ik zou idd geen kuur beginnen met de boedoeling om in gewicht bij te komen als je vp op 15% staat, maar sustanon kan je ook nemen als een cutkuur met winstrol of mast erbij en je gaat je vp een heel stuk doen dalen zonder verlies van spiermassa, je gaat een heel pak zwaarder lijken, als je gaat beginnen kuren om meer massa te krijgen ga je er idd veel te chubby uitzien, ga voor kwaliteit en laat je vp eerst dalen voor je een massakuur gaat beginnen nemen

• Topic Starter Topic Starter
++ik zou idd geen kuur beginnen met de boedoeling om in gewicht bij te komen als je vp op 15% staat, maar sustanon kan je ook nemen als een cutkuur met winstrol of mast erbij en je gaat je vp een heel stuk doen dalen zonder verlies van spiermassa, je gaat een heel pak zwaarder lijken, als je gaat beginnen kuren om meer massa te krijgen ga je er idd veel te chubby uitzien, ga voor kwaliteit en laat je vp eerst dalen voor je een massakuur gaat beginnen nemen

wat zou jouw kuurvoorstel dan zijn ?

Naturel cutten naar minimaal 12% en dan test e 500/week voor een week of 10.

wat zou jouw kuurvoorstel dan zijn ?
Week 1-12 /750mg sustanon pw
Week 1-6 / tren A 300mg pw
Week 7-12 / winstrol 200mg pw
Week 16-17 / 100mg clomid pd
Week 16-17 / 40mg nolva pd
Week 18 / 50mg clomid en 20mg nolva pd
Week 6-12/ 1000ui pregnyl pw

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Week 1-12 /750mg sustanon pw
Week 1-6 / tren A 300mg pw
Week 7-12 / winstrol 200mg pw
Week 16-17 / 100mg clomid pd
Week 16-17 / 40mg nolva pd
Week 18 / 50mg clomid en 20mg nolva pd
Week 6-12/ 1000ui pregnyl pw

voor eerste inject kuur lol ;)

dacht zelf aan

wk 1-6 2g sustanon pw
wk 1-6 tren A 800mg pw mixen met deca 4g per week
week 7-15 winstrol 700mg pw
week 17-52 70mg nolva
wk 1-34 clomid 750mg

Test e, 500 mg per week. 10-12 weken.
als je ongeduldig bent kan je er altijd orals voor kickstart bijnemen.

Sust lekker laten, beetje prop wat er in zit enzo. 1x gedaan vond het niet wat. Gewoon test enth en zoals gezegd eventueel een kickstart diana of winny al gelang je doelstelling.

Terug
Naar boven