Fitness Seller

eerste keer wil het gaan gebruiken, aanrader?

joffria

Cool Novice
Waardering
0
Namens mijn neef post ik hier een vraagje.

Mijn neef traind ongeveer 1 jaar en wil nu ook anabolen & steroiden gaan gebruiken.(zelf denk ik om ongeveer over een 1,5 jaar te gaan gebruiken)

Hij is 182
82 kilo
13,9 % vet
en 19 jaar

Wat is aanrader om te gaan gebruiken en hoe?
Kan dus ook nep zijn als hij het koopt?
En hoeveel kost ongeveer alles incl na kuur?

Alvast bedankt,

Laatst bewerkt:
Lees ff rond hier...

A.S. na 1 jaar is gekken werk.. je kunt nog veel progressie halen zonder. Ook is 19jaar echt te jong.. koop een emmer eiwit en een potje creatine.

Grote kans dat je nep koopt als je geen betrouwbare supplier hebt.

Wat het kost ?? is ergens een sticky van met gemiddelde prijzen geloof ik.

• Topic Starter Topic Starter
Thanatos zei:
Lees ff rond hier...

A.S. na 1 jaar is gekken werk.. je kunt nog veel progressie halen zonder. Ook is 19jaar echt te jong.. koop een emmer eiwit en een potje creatine.

Grote kans dat je nep koopt als je geen betrouwbare supplier hebt.

Wat het kost ?? is ergens een sticky van met gemiddelde prijzen geloof ik.

creatine en proteine gebruikt hij ook al een jaar.

maar dus het kan beter na 3 jaar of ?

jah! hij is ook nog redelijk jong ook

joffria zei:
creatine en proteine gebruikt hij ook al een jaar.

maar dus het kan beter na 3 jaar of ?

Kijk.. na een jaar begin je pas met bb;)

Het is een proces waar je door moet.. training optimaliseren.. je voeding snappen..

Na 1 jaar willen kuren omdat het niet snel genoeg gaat is gewoon ff snel breed willen worden.. Pas na een paar jaar hard trainen als de rek er goed uit is en je hebt een goede basis opgebouwd.. dan pas komt kuren pas aan de orde.

Mijn advies.. niks gebruiken.. stel je voeding en training goed op orde en koop een pot vitargo of iets in die geest en je komt net zo hard wat kilo's aan als met een licht kuurtje..

Niet doen.

Te jong en te snel.

Kom op na 1jaar is echt veel en veel te snel.
Er valt nog zoveel naturel te behalen behalen voor hem, dan zou het zonde zijn om nu al te beginnen met kuren.
Hier komen bodybuilders dus door in het slechte daglicht te staan.
Mensen die na 1jaar al beginnen met kuren en dan de b.v de patser uithangen
Anabolen moet je zien als een middel die je over een grens heen kunnen halen,
Dus als je na jaren lange training/voeding/rust niet meer verder groeit dan je overwegen om een kuurtje te nemen.

Zoals: Test Only kuur te doen 500mg per week
of 6weekjes Dianaboll 25mg per dag of winstroll 30/40mg per dag
Met uiteraard een nakuur Nolvadex/Chlomid
of natuurlijk de bread en butter kuur van Big Cat

Ik zal je de link van de prijzen geven
http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=29591

Laatst bewerkt:
joffria zei:
Namens mijn neef post ik hier een vraagje.

Mijn neef traind ongeveer 1 jaar en wil nu ook anabolen & steroiden gaan gebruiken.(zelf denk ik om ongeveer over een 1,5 jaar te gaan gebruiken)

Hij is 182
82 kilo
13,9 % vet
en 19 jaar

Wat is aanrader om te gaan gebruiken en hoe?
Kan dus ook nep zijn als hij het koopt?
En hoeveel kost ongeveer alles incl na kuur?

Alvast bedankt,

Je Neef moet niet aan AAS denken omdat hij de juiste leeftijd nog niet heeft (21 jaar). Daarnaast moet hij zich niet zo aanstellen en discipline hebben om eerst eens ee paar jaar een basis op te bouwen. Met 82 kilo zit je nog lang niet aan je dak.

Ik denk dat hij een verkeerde beslissing maakt en dat hij risico's neemt die de rest van zijn leven kunnen beinvloeden.

Maar wat ik denk is je Br34Z4h-neefje vast een worst.

Maar wat mij betreft loopt hij de rest van zijn leven dan ook maar met een slappe.

• Topic Starter Topic Starter
oke dat is dus duidelijk, goede informatie..(Y)
top....

Jordees zei:
Je Neef moet niet aan AAS denken omdat hij de juiste leeftijd nog niet heeft (21 jaar). Daarnaast moet hij zich niet zo aanstellen en discipline hebben om eerst eens ee paar jaar een basis op te bouwen. Met 82 kilo zit je nog lang niet aan je dak.

Ik denk dat hij een verkeerde beslissing maakt en dat hij risico's neemt die de rest van zijn leven kunnen beinvloeden.

Maar wat ik denk is je Br34Z4h-neefje vast een worst.

Maar wat mij betreft loopt hij de rest van zijn leven dan ook maar met een slappe.

Om even op uit te breiden...advies van te jong, niet lang genoeg getraind etc helemaal mee eens.

Maar ik vind het altijd zo vreemd als mensen zeggen, met bijv in dit geval, 82 kilo zit je nog lang niet aan je dak dus moet je niet gaan kuren. Okay hij heeft hier ook nog 13,9% vet dus dan is 82 inderdaad niet zoveel. Maar die kilo grens die sommigen aanhouden als "groen-licht-voor-kuren" vind ik appart.

Niet iedereen is hetzelfde gebouwd. Vergelijk in extreem voorbeeld de typische lichaamsbouw van een noorman met een somalier. Mag die somalier ook pas gaan kuren als hij 90 kilo weegt terwijl dat er qua genetische aanleg/bouw niet inzit naturel?

Ook snap ik dat je flink aantal jaren goede training/voeding moet hebben voordat je goed kan gaan kuren. Maar je maakt mij niet wijs dat iedereen die gaat kuren bij zijn naturel maximum zit. Zolang je een goede basis hebt zie ik geen probleem. Weten of je aan je naturel maximum zit is toch nauwelijks te goed bepalen of wel...of als je er achter komt ben je al 40 ofzo.

Maar goed, my humble opinion :o

Terug
Naar boven