MuscleMeat

eerste kuur 5 weken geleden libido non actief

rigoir1

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
75kg
Ik ben begonnen met een men eerste kuur op 1 april deze bevatte:

- 250 mg nandrobolin 20 stuks
- 250 mg testo 20 stuks

Begonnen eerste twee maanden ( april / mei )

- 250 mg nandro + 250 mg testo per week

Dan in juni:

- 250 mg nandro + 250 mg testo 2 x per week

Ik heb me zeer slecht geïnformeerd voor ik aan de kuur begonnen ben. Het was mijn eerste kuur.
Ik had geen besef van nakuren of wat dan ook ( dom )
Nu 5 weken later staat men libido al een week of 3 op non-actief. Ander heb ik geen neveneffecten.

heeft het nog zin om novadex te nemen? Of komt het vanzelf goed.
Ook de gewonnen spier masse terug verloren ( wat normaal is zonder na kuur toch? )

Verlies zal combinatie zijn van testosteron dat niet opgang komt en niet goed eten. Ik zou nolva pakken op 20 mg per dag en kijken hoe het dan gaat.

Verlies zal combinatie zijn van testosteron dat niet opgang komt en niet goed eten. Ik zou nolva pakken op 20 mg per dag en kijken hoe het dan gaat.

dit

ik had/heb het zelfde probleem en vandaag kon ik de dame eindelijk weer eens opvrolijken :p komt goed! verkeerde sectie btw dit is geen log...

• Topic Starter Topic Starter
Al bedankt voor jullie reacties. Ik haal het topic er wel weer af staat idd verkeerd.
Had nog een vraag: ik zal nu eens een week nolva nemen, wanneer kan ik weer een kuur doen in mijn geval?

Al bedankt voor jullie reacties. Ik haal het topic er wel weer af staat idd verkeerd.
Had nog een vraag: ik zal nu eens een week nolva nemen, wanneer kan ik weer een kuur doen in mijn geval?

Tegen de tijd dat je weet hoe en wat m.b.t kuren, nakuren, en de tijd tussen kuren kun je weer verder!

Zou rekenen op meer dan een week nolva. Ga eerst maar eens goed inlezen voordat je weer een kuur pakt.

Zou wel meer dan een week nolva nemen, 2/3 weken minimaal en als je dan echt niks merkt nog even aankijken maar dan zou ik wel richting de huisarts vertrekken.

Terug
Naar boven