MuscleMeat

Eerste kuur, anavar of winstrol?

MisterDjax

Novice
Waardering
0
Lengte
1m65
Massa
57kg
Vetpercentage
12%
Hallo,

na lang denken en informatie gezocht te hebben zou ik graag een oral only kuur willen beginnen.

Ik train nu zo'n 3.5 jaar minimaal 4x 1.5 uur in de week.

Me voedingsschema bestaat uit 5400kcal, ekv verhouding is 350 - 640 - 160.

Nu zit ik te kijken voor een anavar only kuur of een winstrol only kuur, maar heb je bij winstrol meer kans op neven effecten? Bijvoorbeeld bloeddruk verhogend etc? Ben er namelijk een beetje gevoelig voor.

Iemand nog andere informatie tussen anavar en winny? Hoor het graag:)

waarom weeg je nog maar 65kilo als je al 3.5 jaar traint? Je traint echt zwaar slecht en je wilt aan de var of strono?

ga je inlezen aub, je eet geen 5400kcal

• Topic Starter Topic Starter
Het gewicht was inderdaad verkeerd. Ik eet minimaal 5000+ op een dag en me voedingsschemabestaat uit 5400kcal. Ik weet wat ik eet, ik ben in het begin genoeg aangekomen, maar blijf sinds een paar maanden hangen op gewicht, vandaar dat ik overweeg een kuur te gaan proberen

Anavar en winstrol combineren voor synergie.

Het gewicht was inderdaad verkeerd. Ik eet minimaal 5000+ op een dag en me voedingsschemabestaat uit 5400kcal. Ik weet wat ik eet, ik ben in het begin genoeg aangekomen, maar blijf sinds een paar maanden hangen op gewicht, vandaar dat ik overweeg een kuur te gaan proberen

Jij eet 5000+ kcal lijkt me toch sterk
Post je voedingsschema eens ben ik een benieuwd
Ben blij als ik aan de 3500 zit alle dag

Daar heb ik inderdaad ook aan zitten denken. Neem aan dat dat wel negatievere invloed heeft op je lever tegenover anavar of winny only kuur?

---------- Post toegevoegd Mon 4 Feb 2013 om 11:41 ----------

Heb me voedingsschemaniet online staan. Nogmaals ik weet wat ik eet, waarom zou ik daarover gaan zitten liegen..? Ik heb al een tijdje problemen met aankomen vandaar dat ik op 5000+ kcal zit.

Daar heb ik inderdaad ook aan zitten denken. Neem aan dat dat wel negatievere invloed heeft op je lever tegenover anavar of winny only kuur?

---------- Post toegevoegd Mon 4 Feb 2013 om 11:41 ----------

Heb me voedingsschemaniet online staan. Nogmaals ik weet wat ik eet, waarom zou ik daarover gaan zitten liegen..? Ik heb al een tijdje problemen met aankomen vandaar dat ik op 5000+ kcal zit.

Chef als jij 5400 kcal elke dag eet kom jij hoe dan ook aan 100%
Anders klopt er iets niet
Als jij dat al 2 jaar doet dit schema zoals jij zegt kan je toch wel ff typen wat je ongeveer eet
En eens benieuwd hoe jij aan 5400kcal komt
Boys van 120kg ofz vreten dat weg

Waar lees je dat ik 2 jaar dit voedingsschemaheb?

ekv verhoudingen zeggen genoeg toch? Ik heb alleen een vraag over aas, voor de 10e keer weet ik zelf wat ik eet en weet ik zelf dat ik niet aankom!

Ik weeg 108 en als ik maandenlang 5400 kcals zou eten, kan je me wegrollen :)

OT: ben geen fan van anavar en winstrol of orals in het algemeen. Anavar moet je nogal hoog doseren en is vrij prijzig. Winstrol kan last geven aan de gewrichten.

Een winny only is al vaak op dit forum voorbij gekomen. Kan je eens op zoeken.

Thnx voor de info! Inderdaad vind het ook erg raar gebruik het schema momenteel +-4 maanden en kom gewoon echt niet aan..

Als eerste kuur zou ik toch graag een oral only willen om te kijken hoe me lichaam erop reageert etc.

Thnx voor de info! Inderdaad vind het ook erg raar gebruik het schema momenteel +-4 maanden en kom gewoon echt niet aan..

Als eerste kuur zou ik toch graag een oral only willen om te kijken hoe me lichaam erop reageert etc.
Mss een hyperactieve schildklier, ken er meer die het hebben. Zou zelf voor winny of epistane gaan als je toch een oral neemt.

Hier geef je aan dat je sind een paar maanden op dit gewicht blijft hangen
En je zegt dat je dat pas een paar maanden 5400kcal doet nu dan ,zou ik toch iets veranderen aan je voedingsschema
Als je 5400kcal eet en je komt niet aan dan klopt er ergens iets niet
Wil je niet afkraken maar daarom zeg ik post je voedingsschema eens
5400kcal voor jou lengte en gewicht moet je echt wel bijkomen

Ik snap wat je bedoeld, ik heb waarschijnlijk een hyperactieve schildklier.. nooit echt laten testen maar meerdere in me familie hebben het

Ik snap wat je bedoeld, ik heb waarschijnlijk een hyperactieve schildklier.. nooit echt laten testen maar meerdere in me familie hebben het

Ja oke dat kan
Mij maakt niet uit maar dan nog whaha is 5400kcal veel
Ben blij als ik 3500kcal na binnen heb gewerkt aan schoon voedsel dan
Suc6 in ieder geval

Jaa had idd ook liever gewilt dat ik met 5000+ aankwam maar het is niet zo..

Als ik lang 5400 kcal eet word ik een dikke vette papz*k.

Als je een snelle stofwisseling hebt, of een 'meer' actieve schildklier dan gemiddeld, dan ligt je onderhoud gewoon een paar honderd calorieen hoger dan het gemiddelde voor jou lenge en massa.
Dus als een gemiddeld persoon bij jou lengte en gewicht 2500kcal nodig heeft, plus zijn dagelijkse activeit dan 2900kcal.
Daarbij tellen we een hele snelle stofwisseling op dan gaan we naar de 3200kcal.

dan nog is 5400 kcal echt heel veel voor jou lengte.
Voor iemand voor jou lengte, als die dit altijd zal eten, krijgt gewoon obesitas.
Als jij dit WERKELIJK ook MAANDEN eet nu,
denk ik dat je een ernstige schildklierafwijking hebt en misschien kan je dan beter even naar de dokter gaan.

Als ik lang 5400 kcal eet word ik een dikke vette papz*k.

Als je een snelle stofwisseling hebt, of een 'meer' actieve schildklier dan gemiddeld, dan ligt je onderhoud gewoon een paar honderd calorieen hoger dan het gemiddelde voor jou lenge en massa.
Dus als een gemiddeld persoon bij jou lengte en gewicht 2500kcal nodig heeft, plus zijn dagelijkse activeit dan 2900kcal.
Daarbij tellen we een hele snelle stofwisseling op dan gaan we naar de 3200kcal.

dan nog is 5400 kcal echt heel veel voor jou lengte.
Voor iemand voor jou lengte, als die dit altijd zal eten, krijgt gewoon obesitas.
Als jij dit WERKELIJK ook MAANDEN eet nu,
denk ik dat je een ernstige schildklierafwijking hebt en misschien kan je dan beter even naar de dokter gaan.
Dat was ik er nog vergeten aan toe te voegen, klopt helemaal, is namelijk echt niet gezond.

Jaa had idd ook liever gewilt dat ik met 5000+ aankwam maar het is niet zo..

Nog een xtje dan whaha post je schema eens want dat klopt gewoon niet
Mischien heb je wel een rekenfout gemaakt of weet je niet goed hoe je een schema moet samenstellen
Niet om je aan te vallen maar 5400kcal is gewoon bullshit klaar

Ik heb me schema niet digitaal, heb 7 maaltijden:
Maaltijd 1 : 1260 kcal
Maaltijd 2: 604 kcal
Maaltijd 3: 492 kcal
Maaltijd 4: 899 kcal
Maaltijd 5: 846 kcal
Maaltijd 6: 492 kcal
Maaltijd 7: 873 kcal

Weightgainers, eiwit shakes, eieren, kip, rijst, jus d'orange, melk, casein voor het slapen etc etc

Ik heb me schema niet digitaal, heb 7 maaltijden:
Maaltijd 1 : 1260 kcal
Maaltijd 2: 604 kcal
Maaltijd 3: 492 kcal
Maaltijd 4: 899 kcal
Maaltijd 5: 846 kcal
Maaltijd 6: 492 kcal
Maaltijd 7: 873 kcal

Weightgainers, eiwit shakes, eieren, kip, rijst, jus d'orange, melk, casein voor het slapen etc etc

Als je dit weg vreet aan schoon eten vreet je als een beest
Dan moet je wel bijkomen

Terug
Naar boven