Fitness Seller

Eerste kuur Anavar?

milli

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
68kg
Hi!

Ik wil beginnen met een kuur, hopelijk kunnen jullie mij op weg helpen..

Ik ben 23 jaar, weeg 70 kilo nu en ben eigenlijk op t moment aangekomen dat ik wil gaan kuren. Ik sport sinds mijn 11e al intensief, heb topsport in vechtsport gedaan, maar later door een auto ongeluk lang niets meer mogen doen. Ik fitness nu weer een jaar goed, maar wil nu wat meer spiermassa gaan creëren. Een van mijn trainers begon vd week over Anavar, maar wilde toch ff weten of jullie hier meer informatie/tips over hebben?

Thank you in advance!!

Gr. Milana

Hi!

Ik wil beginnen met een kuur, hopelijk kunnen jullie mij op weg helpen..

Ik ben 23 jaar, weeg 70 kilo nu en ben eigenlijk op t moment aangekomen dat ik wil gaan kuren. Ik sport sinds mijn 11e al intensief, heb topsport in vechtsport gedaan, maar later door een auto ongeluk lang niets meer mogen doen. Ik fitness nu weer een jaar goed, maar wil nu wat meer spiermassa gaan creëren. Een van mijn trainers begon vd week over Anavar, maar wilde toch ff weten of jullie hier meer informatie/tips over hebben?

Thank you in advance!!

Gr. Milana

hoe ziet je voeding er uit ? waarom kuren als je voeding niet in orde is

Echte anavar is moeilijk te krijgen.

Heb je wedstrijd ambities? Anders heb je als vrouw niets te zoeken bij AAS.

Na slechts 1 jaar terug trainen grijp je (of wens je) wel snel naar AAS mijn gedacht.

Investuur sws in goede anavar. Koop geen UG potjes van 35 euro of iets in die richting.

Hypertrofie heeft veel tijd nodig, helemaal als vrouw zijnde.

Je traint een jaar goed zeg je.

Wat is je vp? Wat is je doel? Hoe ziet je voeding eruit? Trainingsschema?

Welke trainer raad ook direct anavar aan?

Terug
Naar boven