Creabeast
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 20%
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Halveer je vetpercentage en start dan met iets als 250/500 test 100/200 mast.
Hoe hoger je bf%, hoe groter je kans op oestrogene bijwerkingenIk zal eerlijk zeggen ik vind het beter om wat meer buggy te zijn en ben liever gigantisch sterk dan gespierd
Hoe hoger je bf%, hoe groter je kans op oestrogene bijwerkingen
VOEDING* brengt je bf naar beneden, zorg eerst dat dit 100% is en vind een dieet/wijze van eten die voor jou te behouden is voor langdurige tijd. Ik heb het dan niet over die gastjes die 'letten op hun voeding' en kipfilet op hun brood doen in plaats van jam, na het sporten een schepje whey nemen en voor het slapen een bakje kwark pakken. Bepaal je onderhoudscalorieën, bereken hoeveel Kh/E/V je nodig hebt en stel aan de hand hiervan een dieet samen wat bij jou past.
VOEDING* brengt je bf naar beneden, zorg eerst dat dit 100% is en vind een dieet/wijze van eten die voor jou te behouden is voor langdurige tijd. Ik heb het dan niet over die gastjes die 'letten op hun voeding' en kipfilet op hun brood doen in plaats van jam, na het sporten een schepje whey nemen en voor het slapen een bakje kwark pakken. Bepaal je onderhoudscalorieën, bereken hoeveel Kh/E/V je nodig hebt en stel aan de hand hiervan een dieet samen wat bij jou past.
waarom in godsnaam zoveel vet
Hormonen hebben altijd enorm veel invloed hebben op je, met depressies en angst al helemaal(dat zijn dan ook weer dingen die weer door hormonen/genen komen). Tijdens een kuur voel je je over het algemeen gewoon erg goed, maar sommigen hebben enorm veel last bij het off gaan. Als je van jezelf al last hebt van depressies zou off gaan er een groot impact op kunnen hebben.
Met angststoornissen en depressies je hormonen op de kop gooien zou ik toch wel heel erg voorzichtig mee zijn. Maar jij bent natuurlijk degene die dat het beste weet, als je zeker van jezelf bent dat je het aan kunt en ook wilt komt het zeker goed.
Ik wilde rond de 110 gaan wegen en idd is het een beetje doorgeslagen met bulken. Op hoeveel zou ik ong moeten zitten met cal/ eiwit/ vet ?
2 tot 2.5 gram eiwit en ~1g vet per kg lichaamsgewicht. Rest aanvullen met carbs.Ik wilde rond de 110 gaan wegen en idd is het een beetje doorgeslagen met bulken. Op hoeveel zou ik ong moeten zitten met cal/ eiwit/ vet ?