Fitness Seller

Eerste kuur (Dianabol, Deca, sust Nolvadex)

TomT

Novice
Waardering
0
Beste medebodybuilders

Ja jullie lezen het goed, alweer een topic over iemand die nieuwschierig is naar jullie meningen. Ik train sinds mijn 18e levensjaar 2 á 3x per week. Ik ben inmiddels 23 en ik train nu 4x per week. Ik neem al een hele tijd proteïne, creatine enz en let goed op mijn voeding. Nu zit ik er aan te denken om aan een kuur te beginnen en na veel leeswerk ben ik op hetvolgende schematje uit gekomen.
Graag hoor ik jullie meningen..

Week 1 t/m 4 Dianabol 30mg per dag
Week 1 t/m 10 Deca-durabolin 400mg per week (2x injectie van 200mg)
Week 1 t/m 12 Sustanon 500mg per week (2x injectie van 250mg)
Week 15 t/m 18 Nolvadex 20mg per dag

Injecteren op Maandag en Vrijdag.
Deca en Sust tijdens een injectie mengen.

ziet er goed uit. maar waarom sust en geen test-e?

pittig 1ste kuurtje,zou die deca halveren

ziet er goed uit. maar waarom sust en geen test-e?

Dan vraag ik mij af waarom test-e en geen sust? Is toch testosteron en sustanon werkt zelfs sneller. Dus gaat er maar om wat je zelf liever gebruikt.

Zou als eerste kuur die dianabol en deca laten vallen. Ik vind dat je met een kuurtje test alleen genoeg kunt gainen. Deca en dianabol kun je altijd later nog gaan gebruiken als het gainen al wat moeilijker gaat.

is idd pittig 1e kuurtje.
je kon ook test e nemen en 1x pw prikken,samen met deca.
maar ja, als je niet bang bent van prikken kan het ook prima.
suc6 bro

wat zijn je stats...?
Ik zou je sowieso Test only doe 1e x...
Gewoon lekker 10/12 weken test E of sust...wat jij wilt en dan op 500 ew
jou voorstel ziet er prima uit voor je 2e of 3e kuur...maar nog ff mee w88 dus!
Succes en vooral veel plezier!

eens met bovenstaande, test op 500 is meer dan voldoende voor eerste keer...meer is niet beter.

ik denk dat het verstandiger is om als basis, en zeker een eerste kuur, enkel test-e te knallen, om te kijken hoe je daar op reageert