Fitness Seller

Eerste kuur (Dianabol, Deca, sust Nolvadex)

TomT

Novice
Waardering
0
Beste medebodybuilders

Ja jullie lezen het goed, alweer een topic over iemand die nieuwschierig is naar jullie meningen. Ik train sinds mijn 18e levensjaar 2 á 3x per week. Ik ben inmiddels 23 en ik train nu 4x per week. Ik neem al een hele tijd proteïne, creatine enz en let goed op mijn voeding. Nu zit ik er aan te denken om aan een kuur te beginnen en na veel leeswerk ben ik op hetvolgende schematje uit gekomen.
Graag hoor ik jullie meningen..

Week 1 t/m 4 Dianabol 30mg per dag
Week 1 t/m 10 Deca-durabolin 400mg per week (2x injectie van 200mg)
Week 1 t/m 12 Sustanon 500mg per week (2x injectie van 250mg)
Week 15 t/m 18 Nolvadex 20mg per dag

Injecteren op Maandag en Vrijdag.
Deca en Sust tijdens een injectie mengen.

ziet er goed uit. maar waarom sust en geen test-e?

pittig 1ste kuurtje,zou die deca halveren

ziet er goed uit. maar waarom sust en geen test-e?

Dan vraag ik mij af waarom test-e en geen sust? Is toch testosteron en sustanon werkt zelfs sneller. Dus gaat er maar om wat je zelf liever gebruikt.

Zou als eerste kuur die dianabol en deca laten vallen. Ik vind dat je met een kuurtje test alleen genoeg kunt gainen. Deca en dianabol kun je altijd later nog gaan gebruiken als het gainen al wat moeilijker gaat.

is idd pittig 1e kuurtje.
je kon ook test e nemen en 1x pw prikken,samen met deca.
maar ja, als je niet bang bent van prikken kan het ook prima.
suc6 bro

wat zijn je stats...?
Ik zou je sowieso Test only doe 1e x...
Gewoon lekker 10/12 weken test E of sust...wat jij wilt en dan op 500 ew
jou voorstel ziet er prima uit voor je 2e of 3e kuur...maar nog ff mee w88 dus!
Succes en vooral veel plezier!

eens met bovenstaande, test op 500 is meer dan voldoende voor eerste keer...meer is niet beter.

ik denk dat het verstandiger is om als basis, en zeker een eerste kuur, enkel test-e te knallen, om te kijken hoe je daar op reageert

Sowieso de deca halveren en maar 1x p/w zetten, beter nog bewaren voor een 2e kuur samen met de Dbol.

laat de deca eruit en de dianabol ook,begin met je eerste kuur op
1-10 test E 500mg/w

12-15 20mg/dag nolva

moet het niet moeilijk maken als eerst kuur,kan je zien hoe je reagert op product.

Maatje van me ging er goed op.
Succes ermee, mocht je deze kuur willen doen.

ja snap ik dat je maatje er goed op gaat.. maar is indd veel voor een 1e kuur.. en zeker het herstel van deca is pittig..

lekker een test only op 12 weken, en dan met je volgende kuur gaan stacken..

ja snap ik dat je maatje er goed op gaat.. maar is indd veel voor een 1e kuur.. en zeker het herstel van deca is pittig..

lekker een test only op 12 weken, en dan met je volgende kuur gaan stacken..
True, ik geef je geen ongelijk.
Maar als hij toch besluit om deze kuur te volgen kun je hem beter van goed advies voorzien. ;)

test e zou evt met dbol kunnen, maar als je toch sust neemt, zou ik de dbol idd weglaten.

Prachtige kuur voor mega massa gain. Maar misschien wat heftig voor de 1ste keer. Ik zou de deca weglaten of toch minstens halveren.
Alvast succes !!!

nolvadex

Beste medebodybuilders

Ja jullie lezen het goed, alweer een topic over iemand die nieuwschierig is naar jullie meningen. Ik train sinds mijn 18e levensjaar 2 á 3x per week. Ik ben inmiddels 23 en ik train nu 4x per week. Ik neem al een hele tijd proteïne, creatine enz en let goed op mijn voeding. Nu zit ik er aan te denken om aan een kuur te beginnen en na veel leeswerk ben ik op hetvolgende schematje uit gekomen.
Graag hoor ik jullie meningen..

Week 1 t/m 4 Dianabol 30mg per dag
Week 1 t/m 10 Deca-durabolin 400mg per week (2x injectie van 200mg)
Week 1 t/m 12 Sustanon 500mg per week (2x injectie van 250mg)
Week 15 t/m 18 Nolvadex 20mg per dag

Injecteren op Maandag en Vrijdag.

Deca en Sust tijdens een injectie mengen.

heb deze site gevonden via GOOGLE daar ik NOG meer informatie wilde over Nolvadex 20, wat ik reeds een jaar neem vanwege borstkanker, ik kan het eerlijk niet geloven wat ik hier lees. hebben jullie dan geen bijwerkingen????
Ik kan er gewoon niet bij dat men zoiets neemt voor de "fun"??? ga eens naar een "borstkankerforum", beseffen jullie dat jullie een "beroerte" of/en trombose risceren?
Ik neem het om te overleven, maar voor de "fun", Al die bijwerkingen, ik begrijp er niets van...
En indien er vrouwen zijn die het nemen, beseffen ze wal wat ze hun "huid" aandoen na een tijdje, hoe snel ze zullen verouderen, hoe hun endometrium naar de kloten gaat, en dan mag men nog van geluk spreken als de bekleding van de "blaas" niet stukgaat. Bloedklonters zo groot als een 2 euro stuk plassen is echt geen lachtertje. En jullie maag en darmen hebben geen last??? en dan zwijg ik nog over de slijmvliezen op welbepaalde plaatsen... Wel indien zo geef mij dan maar een paar tips (zonder hormonen) aub..

heb deze site gevonden via GOOGLE daar ik NOG meer informatie wilde over Nolvadex 20, wat ik reeds een jaar neem vanwege borstkanker, ik kan het eerlijk niet geloven wat ik hier lees. hebben jullie dan geen bijwerkingen????
Ik kan er gewoon niet bij dat men zoiets neemt voor de "fun"??? ga eens naar een "borstkankerforum", beseffen jullie dat jullie een "beroerte" of/en trombose risceren?
Ik neem het om te overleven, maar voor de "fun", Al die bijwerkingen, ik begrijp er niets van...
En indien er vrouwen zijn die het nemen, beseffen ze wal wat ze hun "huid" aandoen na een tijdje, hoe snel ze zullen verouderen, hoe hun endometrium naar de kloten gaat, en dan mag men nog van geluk spreken als de bekleding van de "blaas" niet stukgaat. Bloedklonters zo groot als een 2 euro stuk plassen is echt geen lachtertje. En jullie maag en darmen hebben geen last??? en dan zwijg ik nog over de slijmvliezen op welbepaalde plaatsen... Wel indien zo geef mij dan maar een paar tips (zonder hormonen) aub..

wow heftig verhaal...heb je al die klachten van alleen nolvadex?op 20mg per dag?
Persoonlijk nooit ergens last van gehad...maar wij gebrijken het eigenlijk nooit langer dan 4 weken...(uitzonderingen daar gelaten)
niemand neemt het hier trouwens gewoon voor de fun...
Met ons is ook iets mis...maar dan wel geestelijk...(dat was je mss al wel duidelijk)
sterkte met deze verschrikkelijke ziekte.

Laatst bewerkt:
wij gebruiken het idd niet voor de lol, maar om onze hormoonhuishouding weer op de rit te krijgen en nooit meer dan 20 mg op 4 weken, maar ik kan me voorstellen dat jij een beetje boos bent op ons, en terecht.

Sterkte met je Borstkanker, jammer dat je ons hier een beetje over aanvalt.
wat jij en wij gebruiken is totaal niet te vergelijken.

Terug
Naar boven