XXL Nutrition

Eerste kuur dianabol

fred94

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
80kg
1

IMG00163-20120725-1305.jpg

IMG00072-20120707-2015.jpg

IMG00124-20120719-1134.jpg

Laatst bewerkt:
Je bent idd te jong .. Als je nu nog 3 jaar verder traint en nog wat massa wint dan kan je daarna een dboll/of ander kuurtje doen waarna je veel beter resultaat gaat hebben !

Je bent idd te jong .. Als je nu nog 3 jaar verder traint en nog wat massa wint dan kan je daarna een dboll/of ander kuurtje doen waarna je veel beter resultaat gaat hebben !

Als hij er nu al aan denkt gaat hij nooit geen 3 jaar meer wachten.
Zo'n topic kan je volgens mij vaan beter zien van ik heb besloten te beginne met kuren... Wat moet ik nemen.
Verder heeft die een redelijk fysiek. Denk dat veel mensen hier zijn gaan kuren met een slechtere.

Verder ben je natuurlijk wel erg jong. Je ben nog aant groeien/ontwinkkelen etc. Zou zelf nog ff wachten als ik jou was
Als je toch gaat kuren zou ik geen dbol nemen. Heb geen ervaring ermee maar lees veel dat je er nogal vocht en vet mee vasthoud.
Probeer een winny only of miss test e op 250mg ew.
Spuiten stelt niks voor! Gewoon in je bil of bovenbeen.
Spuiten is ook niet veeeeel slechter als pillen!

Laatst bewerkt door een moderator:
Je bent 18 vriend. Dat is echt nog heel jong om te kuren. Je groeischijven groeien dicht dus je groeit niet meer in de lengte en ook niet qua botstructuur in de breedde.

Je hebt echt al een heeeeel goed fysiek voor je leeftijd. Je zou bijna denken dat er al een dbolletje in is gegaan. Goed bezig pik.

Ik hoop dat je nog een paar jaartjes kan wachten en dan aan een echte kuur gaan. Test+kickstart.

Lees je tot die tijd goed in en dan kom je een heel eind.

Ik hoop niet dat dit topic gelijk word gesloten omdat je te jong ben. Ik denk dat hier echt ff goed advies gegeven moet worden.

Als ie het toch doet.. raad ik anavar only aan.

Je ziet er goed uit gozer. Laat de AAS nog ff staan en ga je verdiepen in je voeding. Als je naturel komende 2 jaar 10kg vvm erop plakt en dan je kuur erin ben je pas echt een monster ;)

Goed fysiek kerel! Je bent daar de breedste zeker tussen al die speedkikkers uit The Oh?

• Topic Starter Topic Starter
Je bent 18 vriend. Dat is echt nog heel jong om te kuren. Je groeischijven groeien dicht dus je groeit niet meer in de lengte en ook niet qua botstructuur in de breedde.

Je hebt echt al een heeeeel goed fysiek voor je leeftijd. Je zou bijna denken dat er al een dbolletje in is gegaan. Goed bezig pik.

Ik hoop dat je nog een paar jaartjes kan wachten en dan aan een echte kuur gaan. Test+kickstart.

Lees je tot die tijd goed in en dan kom je een heel eind.

Ik hoop niet dat dit topic gelijk word gesloten omdat je te jong ben. Ik denk dat hier echt ff goed advies gegeven moet worden.

Danku voor de goede raad, het is gewoon zo moeilijk om al die beesten te zien rond lopen , ik wil ook zo zijn maar ben nog iets te jong dusja , even wachten nog :D

Laatst bewerkt:
die beesten zijn toch veel ouder dan jou of niet? dan moet jij denken, binnen een paar jaartjes zal ik veel groter zijn dan jullie allemaal + dan ben ik nog steeds jonger :-)

echt ga je fysiek nu niet verkloten met die dbol,
als je echt iets wilt nemen, neem dan anavar of mijn voorkeur gaat uit naar winstrol, maar verwacht ook geen wonderen. winstrol 6 weken op 50mg

Terug
Naar boven