AndroidHealthClinic

Eerste kuur, Epistane. Hulp welkom

Mike87

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m95
Massa
100kg
Hoi,

Ik wil volgende maand beginnen met mijn eerste kuur. Het is dan nog wel niet het echte werk, maar wel stapje verder dan de supplementen.
Train inmiddels zo'n 3,5 jaar en heb me ook een tijd ingelezen in de AAS en PH's. Ben nu bijna 22 en wil wel eens een stapje verder. Heb goede dingen gelezen over Epistane, vandaar dat ik dat eens wil proberen.

Stats:
1.95m
98 kg

Mijn idee was als volgt:
Cycle:
20/30/30/40

Tijdens kuur:
Taurine, Creatine (nodig?), ZMA.

Na kuur:
Nolvadex 2 weken 20 mg ED
Een leverreiniger

Is het nog aan te raden om tijdens de kuur iets van een cylce support te nemen, en welke?

Mijn doel is droge spiermassa aankomen, liefst ook nog wat vet wegkrijgen. Keuze voor epistane kwam vooral door de weinige sides.
Schijt 'm wel een beetje voor gyno, dus daarom ook nolvadex, zekere voor het onzekere.

Aanvullingen of tips zijn welkom

Tijdens de kuur ook een liver supporter.

• Topic Starter Topic Starter
Heb dat topic even doorgelezen. Vrij compleet inderdaad, meeste wist ik al wel.
Ben benieuwd wat epi gaat doen mbt libido, hopelijk niet te onderdrukkend. Schijnt wel mee te vallen.

Even vraagje, stel dat in het ergste geval de hele boel plat komt te liggen. Hoe snel zou dit dan weer in orde zijn?

@jumperke1tje: Heb gelezen dat dit je gains in de weg staat en het dus beter is om alleen erna te gebruiken..?

Heb dat topic even doorgelezen. Vrij compleet inderdaad, meeste wist ik al wel.
Ben benieuwd wat epi gaat doen mbt libido, hopelijk niet te onderdrukkend. Schijnt wel mee te vallen.

Even vraagje, stel dat in het ergste geval de hele boel plat komt te liggen. Hoe snel zou dit dan weer in orde zijn?

@jumperke1tje: Heb gelezen dat dit je gains in de weg staat en het dus beter is om alleen erna te gebruiken..?

Waarom zou het je gains in de weg staan?

• Topic Starter Topic Starter
Waarom zou het je gains in de weg staan?

Omdat het je lever zuivert en dus bezig houdt, en daarmee een zo goed mogelijke opname van de epi in de weg staat. Dat is tenminste wat ik gelezen heb en veel mensen merken het ook in de gains, het verschil.

Nog even een vraagje over de nolvadex. Maakt het uit of je de echte Nolvadex haalt, of de zogeheten 'generic' tamoxifen. Verschilt in prijs namelijk heel veel, echter het spulletje is hetzelfde.

Omdat het je lever zuivert en dus bezig houdt, en daarmee een zo goed mogelijke opname van de epi in de weg staat. Dat is tenminste wat ik gelezen heb en veel mensen merken het ook in de gains, het verschil.

Nog even een vraagje over de nolvadex. Maakt het uit of je de echte Nolvadex haalt, of de zogeheten 'generic' tamoxifen. Verschilt in prijs namelijk heel veel, echter het spulletje is hetzelfde.

Ik zou eerder van mening zijn dat het je lever reinigt, dus zorgt voor een beter opname van de epi...

Over nolva: als de dosering hetzelfde is maakt het niets uit toch?

Met jou gewicht ga je vrij weinig resultaat hebben met die cycle. Kan beter 4 weken 40mg eerste week opbouwen naar de 40.

Tamoxifen is tamoxifen dat maakt niet uit

Terug
Naar boven